O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 5 października 2012

pretty perfect rejuvenating eye roll on with coffeine & vitamin B5

Jakiś czas temu dostałam w ramach współpracy przesyłkę od strony internetowej paatal.pl. W paczce znalazł się między innymi ten produkt, czyli  pretty perfect rejuvenating eye roll on with coffeine & vitamin B5.
 
Produkt przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu, na którym mamy wszystkie informacje.

Skład:

Sam kosmetyk wygląda w ten sposób. Zakończony jest kulką, która się nie zacina i dobrze dozuje produkt, nie mam problemów z jego rozprowadzeniem. Nie jest ona jednak metalowa, przez co trzeba wstawić go do lodówki, aby poczuć efekt chłodzenia.
Generalnie nie mam ani ciemnych obwódek/sińców pod oczami ani zmarszczek, więc roll onów używam raczej dla samego bajeru używania.

Ten produkt aplikuję zwykle wieczorem. Wyjmuję go z lodówki i czuję przyjemne chłodzenie, co po całym dniu na nogach na prawdę jest dobrą formą odpoczynku. Rano zazwyczaj nie czuję potrzeby nakładania niczego pod oczy poza korektorem, nie mam tej okolicy ani przesuszonej ani szczególnie wrażliwej. Ale przetestować trzeba było ;) Więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że roll on dobrze 'nosi się' także w dzień.. nie zostawia tłustego filmu, nadaje się pod makijaż i nie przesusza skóry.

Poza tym nie podrażnia (zaznaczam tutaj, że noszę soczewki) ani nie uczula, chociaż nie powiedziałabym, że nawilża.. osoby z przesuszoną skórą potrzebujące dawki nawilżenia mogą nie być zadowolone.

Jeśli lubicie tego typu rzeczy to możecie się za nim rozejrzeć. U mnie roll on nie jest produktem typu must have, chociaż co jakiś czas lubię sobie coś takiego sprawić. Nie mam pojęcia jednak kiedy to nastąpi, bo ten jest raczej wydajny.

5 komentarzy:

  1. Ja nie lubię tego typu kosmetyków i chyba się do nich nigdy nie przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jest bardzo niska można było by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że najważniejszą funkcją tego typu kosmetyków jest relaks;) Również nie mam sińców pod oczami, zmarszczki mimiczne są, ale tego typu kosmetyki raczej ich nie zlikwidują;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siwiec na opakowaniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie tak, chociaż nie jestem pewna na 100%

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.