O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 17 października 2012

zakupy-październik 2012

Dzisiaj przy okazji zakupów typowo spożywczych postanowiłam wstąpić jeszcze do paru miejsc ;) Oto co kupiłam.
 
1. Garnier bb krem, beauty balm perfector do skóry mieszanej i tłustej. Mój odcień to oczywiście 'cera jasna'(light). Po paru pozytywnych recenzjach postanowiłam wypróbować i ja. Zobaczymy co z tego będzie.
Zdaję sobie oczywiście sprawę, że z oryginalnymi bb cremami ten nie ma nic wspólnego, ale i tak jestem go ciekawa.
Skład:
Swatche:
2. Gąbeczki do nakładania podkładu z rossmana for your beauty.
3. Floslek, żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancelowatą, zapobiega powstawaniu worków pod oczami. Kiedyś miałam i lubiłam, więc pewnie i teraz będzie mi się fajne używało.
4. Lakier do paznokci, essence wild craft 04 rosewood hood.
5. Płyn i soczewki kontaktowe. Właściwie jedyny obowiązkowy i niezbędny punkt zakupów, bo przecież ślepy student to żaden student ;)
Tutaj macie ceny. Niestety na płynie i soczewkach jest niezła przebitka cenowa, w moim rodzinnym mieście za wszystko zapłaciłabym nie 95, a 75 zł :/

19 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić te gąbeczki do nakładania podkładu,bo moje już się zniszczyły.

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier śliczny, chyba najładniejszy z całej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele z Flos-leku bardzo lubię :) Daj znać jak ten BB krem sprawdza się przy cerze mieszanej/tłustej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy w niektórych miastach bolą... Przebitki potrafią nieźle uszczuplić portfel...
    Jestem ciekawa, jak u Ciebie spisze się ten krem BB:) Sama go kupiłaś, więc recenzja będzie rzetelna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS Ostatnio chyba Garnier rozsyłał te kremy, bo strach było rozwijać blogrolla, wszyscy o nich pisali...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam coś tylko na wizazu, probowalam sama, ale sie nie zalapalam, wiec kupilam ;d Zobaczymy co będzie ;)

      Usuń
  6. Ten BB chyba i tak za ciemny dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam pojęcia jak będzie u mnie. Ale w sumie to taki jakby krem tonujący, więc liczę na to, że się jakoś dopasuje i wtopi ;)

      Usuń
  7. Świetne zakupy :) Mnie tez kusi ten BB z Garniera, a lakier Rosewood stał się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremu BB z Garniera nie miałam jeszcze.
    Stosuję ten z Maybelline, również w najjaśniejszym odcieniu.
    I sprawdza się doskonale.

    Kremy pod oczy z Flosleku bardzo lubię.
    Miałam kiedyś wersję z białą herbatą, był niezły :)
    Polecam przed nałożeniem wstawić go na troszkę do lodówki.
    Efekt będzie o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten pseudo BB cream,jak dla mnie kompletny bubel..ciekawe jak sie sprawdzi u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja soczewki zamawiam na allegro, ;) mam sprawdzonych sprzedawców. wysylka rozklada sie na kilka osób, bo znajomi też zamawiają, ale nawet jak zamawiałam sama, opłacało się.

    OdpowiedzUsuń
  11. BB z Garniera podbiło serca a także wzburzyło, ja go nie próbowałam
    wybrałam Bielendę i jest ok, lekki, lubię go

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.