O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 2 listopada 2012

bell fashion & pearly

Jakiś czas temu w biedronce można było kupić cienie bell fashion & pearly. Ja wybrałam połączenie zieleni i jasnego, rozświetlającego cienia.

Opakowanie produktu jest proste, plastikowe. Nic nadzwyczajnego, ale nie otwiera się samo ani się nie połamało, więc jest ok. Do opakowania mamy dołączony aplikatorek-nie używam go, ale w ekstremalnej sytuacji, gdy zdarzy mi się nie mieć pędzla to i taka gąbeczka się przyda.

Cień sam w sobie nosi mi się dobrze. Nie ma może szałowej pigmentacji (chociaż taka mi wystarcza), ale dobrze mi się z nim współpracuje. Trzyma się na bazie cały dzień, nie znika i ładnie łączy się z innymi cieniami. Nie podrażnił mi też oczu,a noszę soczewki.
Ogólnie lubię go używać samego do dziennego makijażu, myślę, że ładnie podkreśla niebieskie oczy ;)

Swatche:

Tak wygląda na oku:

Skład:

6 komentarzy:

  1. Ładne kolorki, ale efekt dość delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie są mocniej napigmentowane :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zielonego koloru na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię bardzo serdecznie i zapraszam Cię do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy, jednak ja jakoś nie przepadam za taką zielenią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jednak wole nieco mocniejsza pigmentacje... ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.