O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 18 listopada 2012

Kremy do rąk, które się sprawdziły

Jesienią i zimą stan moich rąk się pogarsza.. Jak w ciągu roku nie używam żadnego kremu do rąk, tak w tym okresie sięgam nawet po kilka na zmianę, żeby tylko pozbyć się suchej skóry i zaczerwienienia. Postanowiłam Wam więc pokazać, co ostatnio (i nie tylko) mi pomogło, może komuś się przyda ;)
1. cztery pory roku, zimowy krem do rąk regenerujący, żurawina, mleko i miód. Ten krem kupiłam z przeznaczeniem 'do torebki' i tak też go używam. Nie pozostawia tłustej warstwy i nie klei się, więc na dzień jak znalazł.
Opis i skład:
2. lirene krem do rąk i paznokci, parafinowy, skóra bardzo sucha. Ten z kolei używam na noc ;) Jest nieco cięższy i pozostawia lekki film na dłoniach, ale też nie klei się nie wiadomo jak bardzo.
Opis i skład:
3. oriflame milk & honey. Ten krem bardzo lubię za jego lekkość. Nadaje się na dzień i bardzo dobrze oraz szybko wchłania. Wracam do niego w okresach jesienno-zimowych, to już któreś opakowanie z kolei.

Skład:
Wybaczcie takie zdjęcie ostatniego kremu :(

15 komentarzy:

  1. Czy ja dobrze czytam ?
    Kremy do rąk stosujesz tylko w sezonie jesienno-zimowym ?
    Ja bym tak nie mogła - jestem uzależniona od tych smarowideł :)

    Co do kremów - uwielbiam te z firmy Cztery Pory Roku, miałam wersję aloesową i witaminową, doskonale się u mnie sprawdziły. Lubię też kremy Isany, najbardziej wersję migdałową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dobrze, w czasie innych miesięcy nie potrzebuję takich specyfików ;) Zreszta np balsamow do ciala w ogole nie uzywam;d

      Usuń
    2. Ja też nie potrzebuję takiego nawilżania, ale mimo wszystko używam :) Skóra wygląda zdrowiej, jest rozświetlona. No i mam przyjemność z tego :)

      Usuń
    3. A widzisz, ja z kolei średnio lubię mieć coś na dłoniach, lubię mieć je 'czyste', że tak to nazwę ;)

      Usuń
  2. cztery pory roku uwielbiam, dobra cena i dobra jakość, chyba zaczynam wierzyć w działanie wszystkiego co jest z miodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ostatnio ten zimowy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja staram się używać jednego kremu, a raczej dwóch ;). Jeden mam na stałe w pracy, a drugi w domu i od czasu do czasu w torebce :D. Ręce kremuję prawie non stop ponieważ zależy mi na pięknych i nawilżonych dłoniach. Nie wspominając już o tym, że i paznokcie piękniej wtedy wyglądają :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pachnie ten krem 4 pory roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to głównie mleko i miód, ale być może wyczuwam tam jeszcze odrobinę tej żurawiny ;d

      Usuń
  6. Miałam ten krem z Czterech Pór Roku ale mi nie odpowiadał. Zbyt mocno pachniał jak dla mnie i słabo działał. Wróciłam do Isany z 5% urea.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Właśnie nominuję Cię do nagrody Liebster Blog :) Po szczegóły zapraszam na mój blog http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten krem z Cztery Pory Roku, miałam go rok temu, ale w tą zimę też do niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nakupowałam tyle kremów do rąk, że nie wiem kiedy to zużyję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie mam jeden krem do rąk, idealny na noc, ale w ciągu dnia czuję nieprzyjemne pieczenie, więc przydałoby się je czymś nawilżać. Muszę poszukać czegoś lżejszego. Będę miała na uwadze Twoje typy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu, ale szukałam tego kremu do rąk w drogeriach Rossman i w Schleckerze i jakoś nie mogłam go dostać ;C

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.