O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 24 listopada 2012

nowości z rossmana

Jak już większość z Was wie teraz w rossmanie jest promocja -40% na całą kolorówkę. Więc ja, tak samo jak inni skorzystałam z okazji i postanowiłam wyruszyć na zakupy. Muszę powiedzieć, że o ile pochwalam takie promocje i rozumiem dzikie tłumy w rossmanie, o tyle widok otwierających wszystko kobiet mnie bardzo zniechęca.. Jak widzę jak otwierają pełnowymiarowe szminki, czy błyszczyki, swatchują na ręku, a potem odkładają to aż odechciewa mi się zakupów i mam ochotę zwrócić im uwagę, bo potem ktoś to przecież kupi jako pełnowymiarowy produkt, a dostanie wcześniej otwarty i wymacany :/
Zresztą lakier do paznokci, który wzięłam był ostatnim, który stał w szafie, więc podejrzewam, że ktoś go też już z 20 razy otworzył i 'sprawdził kolor'...
 
Dobra, wylałam już swoje żale, więc mogę Wam przedstawić moją listę zakupów ;) Nie jest długo, bo mam tylko 2 produkty, ale pomyślałam, że wstawię zdjęcia ;)
 
Pierwsze co wzięłam to podkład loreal true match w kolorze N1 ivory. Chciałam go kupić już od jakiegoś czasu, w dodatku wydaje się przyzwoicie jasny. Wcześniej trochę odstraszała mnie cena, teraz postanowiłam skorzystać z okazji i go przetestować.
Skład:
Swatch:
Drugi mój zakup to lakier do paznokci rimmel 60 seconds w kolorze 500 caramel cupcake, czyli piękny nude. Mam już 2 lakiery z tej serii, więc nie spodziewam się porażki ;)

CENY:
podkład-33,39 zł
lakier-5,99 zł

A Wy skusiłyście się na coś z promocji? ;)

17 komentarzy:

  1. chyba wybiorę się po jakiś lakier z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier i jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się będzie True Match sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa nie zauważyłam, że cena jest pod zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem, jak będzie się ten podkład sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś byłam na upach :) Kupiłam dwie pomadki lakier z wibo i do tego dostałam kretkę gratis i tusz z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić ten podkład ale czytałam wiele opinii że ciemnieje a w dodatku nie nadaje się do cery tłustej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zakupiłam podkład i tusz do rzęs z Miss Sporty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten podkład, ale u mnie się nie sprawdził
    bardzo słabo krył :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja polecam pokład:) jest faktycznie jasny i daje ładny pudrowy efekt:) teraz zastanawiałam się nad odkupieniem, ale zauważyłam że MaxFaktor ma prawie identyczny kolor i wzięłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny kolor ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te lakiery Rimmel! True Match kiedyś miałam ale nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam te lakiery z Rimmela i uważam je za rewelacyjne:) Szybko schną, mają wygodny pędzelek.

    Warto skorzystać z promocji, zwłaszcza gdy poluje się na jakiś droższy kosmetyk;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.