O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 21 listopada 2012

paletką sleek darks

Dzisiaj 2 makijaże zmalowane paletką sleeka darks. Przyznam, że oba perfidnie i bezczelnie zmałpowane-pierwszy od Katosu, a drugi od Inez. Mam nadzieję, że dziewczyny by się nie obraziły, gdyby to zobaczyły ;)
 

7 komentarzy:

  1. Fiolecik bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. W błękicie bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń zdecydowanie lepiej pasuje do twojego oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż fioletowy bardzo mi się podoba :) za zielonymi cieniami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wszystko roztarłaś:) Fioletowy makijaż jest po prostu rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi makijaż sama kilka razy wykonałam na sobie. Wprawdzie nie wzorowałam się na nikim ale wcale mnie to nie dziwi, że nie ja jedna wpadłam na to świetne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.