O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 16 listopada 2012

Porównanie żelowego rimmela + zakupy i paczki

Ostatnio postanowiłam sobie kupić kilka rzeczy, a i przyszły dwie paczki, więc czas na post ;)
Jakiś czas temu przeczytałam na kilku blogach i widziałam zdjęcia z porównania żelowych podkładów rimmela, gdzie nazwa koloru jest napisana małymi, bądź dużymi literami. Widziałam, że ten z dużymi zdawał się jaśniejszy, więc kupiłam. Jednak, gdy przyszło do porównania okazało się, że...
.. nie ma co porównywać, bo kolory są takie same. Na prawdę nie wiem od czego to zależy-czy od danej partii, czy może po prostu przestali produkować różne kolory ze względu na wielkość liter.
Drugi mój ostatni zakup to paletka sleeka ultra mattes v2 darks. Chciałam ją mieć już dawno, ale za późno się obudziłam, więc czekałam z niecierpliwością na moment, kiedy wprowadzą je znów do sprzedaży. To jest moja 4 paletka sleeka i na pewno się nie zawiodę ;) Tą, jak i 3 inne kupiłam na allegro.

Paletka jest oznaczona numerem 731.
Skład:

Strasznie mi się ona podoba i nie mogę się doczekać aż zacznę jej używać ;)
Kolejne 2 rzeczy to przesyłki od rimmela ;)
Jedna z nich to szminka z najnowszej kolekcji by Kate Moss, oznaczona numerem 102.

Swatche:

Tutaj porównanie ze wszystkich dobrze znaną pomadką airy fairy (070).
W drugiej paczce znalazłam żelowy eyeliner, tym razem w kolorze 002 brown.
Tutaj mogę od razu powiedzieć, że myślę o nim dokładnie to samo, co o czarnym. Dobrze się rozprowadza i rozciera, nie podrażnia, trzyma się cały dzień nawet bez bazy, a brązowy kolor jest nawet bardziej odpowiedni na dzień. Także ogólnie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona i często z niego korzystam.
Swatche:

19 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy:D

    bardzo pomadka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy szczególnie paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, ale masz cudne usta :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Eyeliner jest rewelacyjny,gdybym tylko potrafiła zrobić perfekcyjną "kreskę" - pewnie bym go za zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale w tych dwóch wersjach podkładu najbardziej widoczne było po prostu inne działanie... Ale może faktycznie zależy to od partii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że ja widziałam zdjęcia z różnicą w kolorach, np tutaj http://4.bp.blogspot.com/-m9BHGxyKQFc/T7d5blClaLI/AAAAAAAACaI/Fknx8tHlR6s/s640/rimmel2.jpg. Co do działania to się jeszcze przekonam, została mi końcówka tego z małymi literami, więc go wykończę i zabiorę się za testy tego z dużymi ;)

      Usuń
  6. A czy ten podkład z rimmela ciemnieje? bo czytałam różne opinie. Myślisz ze nada się dla tłustej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ciemnieje. Sama mam cerę raczej tłustą i według mnie się nadaje, trzyma się dłużej od innych podkładów ;)

      Usuń
    2. A kolorystycznie jest porównywalny do Revlon color stay buff czy ivory? O ile miałaś z nimi styczność.

      Usuń
    3. Miałam tylko buff. Podejrzewam, że wypadają dość podobnie,chociaż rimmel jest chyba jaśniejszy, a przynajmniej do mojej skóry się dopasowuje..ale w tym momencie nie mam porównania.

      Usuń
  7. Przy Twoim typie urody taki brązowy eyeliner będzie idealny:) A paletka Sleeka zawiera ciekawe cienie:) Używałabym praktycznie wszystkich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. eyeliner ma bardzo ładny kolor, ja szukam jakiegoś ala cappuccino :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie dobrane te kolory w paletce Sleek. Szminki Rimmel z tej nowej serii podobają mi się ale mam wrażenie, że 101, 102 i 103 są prawie identyczne na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ah! piękna jest ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.