O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 28 listopada 2012

rimmel 500 na pazurach

Dzisiaj pazur dnia, a raczej tygodnia ;) Generalnie przy tak krótkich paznokciach nie lubię ich malować, ale kolor tak mi się podoba, że musiałam.. no i muszę powiedzieć, że pędzelek ułatwia sprawę.
rimmel 60 seconds 500 caramel cupcake.

13 komentarzy:

  1. Mam z tej serii lakier w kolorze fuksji w kierunku różu, ale na moich paznokciach wytrzymuje góra 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze 2 z tej serii i też wytrzymują długo ;) wszystko zależy od paznokci

      Usuń
  2. Wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier bardzo ładny ma odcień, ale rzeczywiście, przy takiej długości paznokci nie prezentuje się dość fajnie :) Połamały Ci się, czy tak krótko ścięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor! Lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nudziak! Muszę go kupić mamie mojego faceta, spodoba jej się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) mam z rimmela lakier w podobnym kolorze (beige style) i już mi gęstnieje, wiec pewnie za niedługo kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kolor :) Moja kumpela go ma i zawsze się zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyk jakich mało, trochę nietypowy nudziak, ale bardzo fajny! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się bardzo elegancko:) Lakiery Rimmela są świetne;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.