O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 10 listopada 2012

zakupy listopad 2012

Dzisiaj post zakupowy ;) Chciałam Wam pokazać co kupiłam w ostatnim czasie ;)

1. c-thru pearl garden. Lubię te zapachy i cały czas do nich wracam.
2. be beauty, zmywacz do paznokci (z biedronki). Podoba mi się tutaj pomysł umieszczenia pompki. Użyłam go już raz-dobrze zmywa i zapach też jest ok.
3. Baza pod cienie z kobo. Ostatnio ta z hean działa kiedy i jak chce, w dodatku zapomniałam jej wziąć z domu rodzinnego, więc wróciłam do tej z kobo.
Tak swoją drogą może macie jakąś dobrą bazę nie do zdarcia na bardzo tłustych powiekach? tylko najlepiej jeszcze, żeby dobrze się rozprowadzała, za kolejnego virtuala podziękuję ;)
4. podkład w żelu rimmel. Tym razem wzięłam tego z dużymi literami w nazwie koloru. I tutaj pytanie. Chcecie, żeby zrobić i pokazać porównanie obu kolorów-tego z podkładu z małymi literami i tego z dużymi? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach ;)
5. essence the twilight saga breaking dawn part 2 shimmer powder 01 bella's secret. Zmierzchu nie lubię, ale essence owszem, więc skusiłam się na te 2 produkty ;)
skład:
6. essence the twilight saga breaking dawn part 2 blush 01 renesmee red.
Skład:
Swatche obu produktów:
 

11 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) Miałam ten spray z C-thru jakoś tak średnio mi przypadł do gustu, pamiętam, że zbyt kwiatowy był i oddałam siostrze flakonik :)
    W sumie ciekawią mnie te podkłady, więc z chęcią bym zobaczyła porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie zobaczę zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam bazę Urban Decay - mam kapryśne tłuste powieki i u mnie sprawdza się zdecydowanie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi po jakimś czasie ta pompka zaczęła szwankować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zielony zmywacz BeBeauty, pompka bardzo fajna,
    zmywacz zmywa dobrze, ale strasznie mi skórki wysuszył i ... zniszczył :(

    OdpowiedzUsuń
  6. o jeny! używam tego podkładu z rimmela już 2 rok i nawet nie wiedziałam, że jest w 2 wersjach! za każdym razem trafiałam na tę z małymi literami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam bazę z ArtDeco. Jest świetna, a mam bardzo tłustą powiekę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zmywacz z pompką to świetne rozwiązanie;) Bardzo wygodne. Również lubię C-Thru, ja najczęściej powracam do amethyst;)

    Co do bazy pod cienie, to wciąż szukam swojego ideału. Ta z La Rosy jest całkiem przyzwoita pod warunkiem, że nakładam ją pędzlem. Gdy aplikuję ją palcem, to szybko się warzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, ciekawe te kosmetyki z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmywacz z Biedronki polubiłam :) Jestem ciekawa tego porównania podkładów Rimmel!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.