O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 16 grudnia 2012

grudniowe zakupy 2012

Zaraz koniec świata, więc można poszaleć ;) Nie no, żartuję, ale czasem się coś człowiekowi od życia należy-stąd zakupy. A co kupiłam?

1. Podkład rimmel match perfection 010 light porcelain. O wyborze, tak jak w większości przypadków zadecydował jasny kolor ;) Jak na drogerie to nawet bardzo jasny (swatche poniżej).
Opis:
2. Nivea vitamin shake cranberry & raspberry, czyli po prostu pomadka ochronna. Fajny gadżet do torebki. Przyjemnie się go używa i ma ładny zapach. Na ustach pozostawia lekko różowy połysk, mam nadzieję, że będzie to widać na zdjęciach.
Skład:
Swatche podkładu i pomadki:
I porównanie podkładów rimmel match perfection 010 light porcelain i loreal true match N1 ivory. Rimmel jest chłodniejszy, pewnie dzięki temu wydaje się być też jaśniejszy.

16 komentarzy:

  1. Oglądałam go w Rossie, kolor ma nawet jasny, ale ponoć nie nadaje się do tłustej skóry i minimalne krycie. Jakie są Twoje odczucia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu dość pozytywne, chociaż na krycie rzędu colorstaya rzeczywiście nie ma co liczyć. Generalnie użyłam go dziś pierwszy raz, później, jak wyrobię sobie opinię na pewno dam znać w poście ;)

      Usuń
    2. Ok ;) Będę czekać na recenzje ;)

      Usuń
  2. ojej naprawdę jasny:) ale czy nie ma różowego pigmentu? napisz jego recenzję jak poużywasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ma, ale na cerze wygląda dość neutralnie, nie zrobił ze mnie świnki ;)
      A recenzja na pewno sie pojawi ;)

      Usuń
  3. a ile kosztowal ten podklad?!;D pomadke mam i bardzo lubie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest na promocji w rossmanie i zapłaciłam jakoś 28 zł ;) Normalnie chyba kosztuje jakoś 35 zł.

      Usuń
  4. juz czekam na recenzje :) bo zastanawiam sie czy go kupic, póki co uzywam maybelline affinitone bo tez wypuscili jasny odcien, ale wpada troche w rozowy ;( mam nadzieje ze ten bedzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten podkład ale jak był w starych buteleczkach :) nawet go lubilam

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie dość jasny kolorek :) Jestem ciekawa tego podkładu!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zdecyduję się na podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak pomadka jest świetna, miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny odcień:) Coś dla mnie, bo mam chłodną karnację:) Jestem ciekawa, jak podkład spisze się pod względem jakości:) Jego poprzedników nie wspominam zbyt dobrze, podkłady Rimmela lubiły podkreślać suche skórki, utleniać się i powodowały efekt latarni. Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niełatwo znaleźć tak jasny odcień podkładu.
    Przynajmniej w drogeryjnym asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę dopaść ten podkład!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.