O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 22 grudnia 2012

rimmel by kate 102

Na początku chciałam Wam podziękować za życzenia urodzinowe, było mi bardzo mi, gdy je czytałam ;) A teraz pragnę przejść do recenzji pomadki od rimmela by kate moss.

Tym razem producent postawił na czerwone opakowanie. Moim zdaniem wygląda dość estetycznie.
Kolor, który posiadam to 102, czyli róż. 
Jeśli chodzi o szminki rimmela to mam ich kilka-niektóre kupiłam sama, inne dostałam do testów. Wypowiadałam się na ich temat już kilka razy, więc nic nowego, ani odkrywczego raczej nie dodam... Generalnie szminki te dobrze się rozprowadzają, są dobrze napigmentowane i mają ciekawe kolory. Nie wysuszają moich ust i nie podkreślają suchych skórek, choć muszę przyznać, że w czasie zimy przerzucam się prawie całkowicie na sztyfty ochronne i balsamy. Świetny jest też zapach. Ogólnie mówiąc większych minusów w nich nie widzę.

Swatche:
Tutaj porównanie z airy fairy:
Na ustach:

10 komentarzy:

  1. No podoba mi się, taki delikatny róż, chodź 070 jest bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale hm... jakoś dziwnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna :) mam dwie z kolekcji Kate, jedną z tej pierwszej a drugą z wiosennej, mam wielką ochotę na którąś z tej czerwonej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście szminka jest bardzo dobrze napigmentowana i będzie współgrała z Twoim typem urody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam róż ale 101 i jestem zakochana w tej pomadce :D


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ten kolor średnio mi się podoba.
    Pomadki Rimmel bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę na ten 070 :) i na pewno kiedyś go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.