O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 12 stycznia 2013

50 twarzy greya,ciemniejsza strona greya, nowe oblicze greya..

O książce '50 twarzy Grey'a' zrobiło się jakiś czas temu dość głośno.. Więc i ja postanowiłam po nią sięgnąć. Muszę się także przyznać, że przeczytałam 2 pozostałe części ('ciemniejsza strona Greya' i 'nowe oblicze Greya').
Książka ta jest to można powiedzieć romansidło.. nie do końca jednak typowe. Opowiada historię młodej Anastasii, która pewnego dnia spotyka na swojej drodze szalenie przystojnego, onieśmielającego, lubiącego wszystko kontrolować i bogatego biznesmena-Christiana Grey'a. Oczywiście zakochuje się w nim. Jednak po odkryciu prawdy o jego upodobaniach dotyczących kobiet i relacji z nimi z ciężkim sercem postanawia go opuścić. Miłość jednak nie daje jej spokoju, więc wraca do niego i godzi się na kontrolę i 'pokój zabaw'.

Książka nie jest może ambitna, a jej język nie powala, ale mnie wciągnęła. Mimo wszystko ma w sobie jakąś historię.. Historię skrzywdzonego chłopca ze 'zjechaną' psychiką, który zamyka się w sobie. Na szczęście w jego życiu pojawia się główna bohaterka-Ana, która wywraca jego świat do góry nogami. Sprawia, że jest zdolny ją pokochać, stworzyć normalny związek, a jego psychika przechodzi etapy, gdzie każdy jest dużo lepszy od poprzedniego. Na końcu oczywiście mamy happy end... Christian nadal lubi sprawować kontrolę, ale robi to już w dużo łagodniejszej formie, a co więcej spełnia się jako mąż i ojciec. Mamy więc obraz szczęśliwej, normalnej rodziny.

Ogólnie mówiąc nie mówię, że jestem jakoś strasznie dumna, że te książki przeczytałam, ale nie żałuję. Książki mnie wciągnęły, można powiedzieć, że nawet się podobały.

A Wy czytałyście którąś część?

21 komentarzy:

  1. Nigdy ich nie czytałam:)Ja wczoraj skończyłam czytać ,,11 minut"Paula Coelho i mi się bardzo podobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś nie kusi, żeby sięgać po jego książki ;p

      Usuń
    2. 11 minut, bardzo fajna książka :)

      Usuń
  2. czytam drugi tom :)) wciągnęła mnie...
    tylko mało czasu na czytanie niestety

    nie ambitna książka, ale przyjemnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie przeczytać. Przykład książki co miłość potrafi zrobić z ludzi...


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze ani jednej części ale może sięgnę po którąś, chociażby dlatego, żeby się przekonać o co tyle szumu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta książka, ale nie wiem czy przypadłaby mi do gustu ... ja lubię pamiętniki, czyli coś co czyta się szybko .. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w sumie też dość łatwo i szybko się czyta ;p

      Usuń
  6. Ja właśnie czytam 3 części i też z pewnym zażenowaniem muszę przyznać,że poprzednie dwie mnie wciągnęły i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą słyszałam, że mają nawet zrobić film.. ale nie wiem, ciężko byłoby oddać chociażby samą postać Christiana

      Usuń
  7. Niby nie jest to jakieś wybitne dzieło literackie i momentami mnie nudzi, ale z jakiegoś powodu wciąga! :) akurat w czasie sesji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamiast uczyć się do sesji to czytałam 3 część, także nie jesteś sama ;)

      Usuń
  8. Ujęło mnie to zdanie : ''Ogólnie mówiąc nie mówię, że jestem jakoś strasznie dumna, że te książki przeczytałam, ale nie żałuję'' :D Mam identyczne odczucia, jak czytam jakieś babskie powieścidła :D
    W serii o Greyu najsłabszy jest dla mnie właśnie język, zupełnie na poziomie szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że jest tam powtórzenie d; ale taka prawda ;)

      Usuń
  9. Właśnie rozpoczęłam drugą część. Zgadzam się, nie jest to zbyt ambitna seria, ale bardzo przyjemnie się ją czyta i na prawdę wciąga. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tego się obawiałam historii o skrzywdzonym chłopcu, oraz o miłości, która go zmieni..Teraz wiem, że to nie dla mnie nic a nic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele o niej słyszałam. Jedni ją lubią, inni nie, ja jeszcze nie czytałam, ale zamierzam to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kończę drugą część. Po pierwszej byłam załamana, ale zmieniłam nastawienie o czym niedługo napiszę i faktycznie teraz podoba mi się bardziej ;) 3 kupiona i czeka na swoja kolej. A latem 2014 ekranizacja, łuhu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię chyba jednak 3 część ;) Co do ekranizacji to nie wiem.. chyba nie widziałam jeszcze aktora, który powalałby swoją urodą wszystkie kobiety ;p Poza tym pewnie ciężko bedzie zagrac głównego bohatera.

      Usuń
  13. Przeczytałam dwie części i do mnie trafia, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostrzegam wszystkie braki książki, powiedzmy literackie, ale ja przepadłam bez reszty. Miała niemały wpływ na moje życie. Postanowiłam to opisać, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.