O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 15 stycznia 2013

delia dwufazowy płyn do demakijażu

Jakoś pod koniec września kupiłam sobie płyn dwufazowy do demakijażu firmy delia. Teraz jest jakoś na wykończeniu, ale pewnie normalnym ludziom, którzy nie wylewają połowy butelki za jednym razem starczyłby na dłużej ;)

Na wstępie mogę powiedzieć, że jestem z tego produktu zadowolona. Robi to co ma robić, czyli dobrze zmywa makijaż-zarówno sam tusz, jak i cienie, czy eyelinery. Dodatkowo nie podrażnia oczu (nadaje się także dla osób noszących soczewki). Mogę również powiedzieć, że nie wysusza skóry, tak jak obiecuje to producent. 
Plusem jest też na pewno cena, bo za tak dużą pojemność (210 ml) zapłacimy poniżej 10 zł (chyba coś koło 7-8). 
Teraz co prawda dla urozmaicenia kupiłam sobie płyn dwufazowy z ziaji, ale do tego też na pewno kiedyś wrócę, bo u mnie się sprawdza.
Skład:
Swoją drogą na pewno zauważyłyście, że posty pojawiają się tutaj z mniejszą częstotliwością niż kiedyś.. postaram się to nadrobić po sesji albo może nawet przed napisać kilka postów na zapas ;) W każdym razie póki co dzielnie zbieram wpisy i mam nadzieję, że w lutym będę mogła pochwalić się wszystkimi zdanymi egzaminami bez poprawek ;)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem :( Ale chyba prędzej w naturze..

      Usuń
  2. Z delii miałam żel do mycia twarzy i spisywał się świetnie, więc może i na taki płyn też się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się, niestety, nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale ciekawie wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spróbuję, zwłaszcza,że taka pojemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób chwali sobie produkty do demakijażu z Delii. Ja jeszcze żadnego nie miałam. Jak wykończę dwufazówkę z Vichy, to może zaopatrzę się w Delię. Tego typu kosmetykami zmywam makijaż oczu. Twarz przemywam sprawdzonym płynem micelarnym;) Tutaj wolę nie eksperymentować;)

    Życzę powodzenia w zbieraniu wpisów:) Ja część mam, a w tym tygodniu postaram się zdobyć resztę;) Czeka mnie egzamin i zaliczenie i nie umiem się zmobilizować do nauki. Dziś ograniczyłam się do wydrukowania materiałów i kupienia zakreślaczy:D Ale od tego mi wiedzy nie przybędzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jakoś ciężko się zmobilizować do nauki :( I jak zwykle zostawiam wszystko na ostatnią chwilę, a potem tylko niepotrzebnie się stresuję ;d

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.