O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 4 stycznia 2013

pierwsze zakupy w 2013 roku

Dzisiaj tak jak w tytule pierwsze zakupy w tym roku ;) Co kupiłam?
1. nivea lip butter raspberry rose. Bardzo chciałam spróbować i w końcu znalazłam w rossmanie. Kosztuje 9,99 zł.
skład:
2. soczewki kontaktowe b-lens bio. Nie mam pojęcia, czy się sprawdzą, ale kosztują sporo mniej, niż te, które kupuję normalnie. Cena to 22,99 zł.
3. szampon z dove, podobno dobry. Zapłaciłam 13,99 zł.
skład:

19 komentarzy:

  1. ja mam karmelowe masełko, chcę jeszcze jedno dokupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To masło to moje MUST HAVE, będzie w promocji i biorę :) Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  3. eh te masełka tak mnie kuszą, ale ja nie umiem wykańczać takich kosmetyków ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już dużo takich rzeczy i wolno mi idą, ale co mi tam ;)

      Usuń
  4. kusi mnie masełko Nivea, ale karmelowe
    tylko najpierw muszę zapasy pokończyć, a troszkę to potrwa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon z Dove ma paskudny chemiczny skład, nie wiem dla kogo jest dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To masełko kusi :D ale ja bym karmelową wersję chętnie przygarnęła :D
    Ciekawa jestem tych soczewek, mój mąż miał tylko płyn do soczewek tej firmy i nie podszedł mu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też obawiam się co do tych kontaktów, tak z rossmana... no nie wiem, ale spróbowałam, najwyżej stracę i wywalę po pół godz noszenia :(

      Usuń
  7. Mam karmelowe masełko i jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko i na mojej zakupowej liście się znajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie mogę się przekonać do takich nisko-półkowych soczewek, boje się, że zaszkodzą oczom.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się tego obawiam, ale trudno, najwyżej wywalę po krótkim czasie noszenia.

      Usuń
  10. Bardzo fajne zakupy .
    Właśnie dziś pisałam o tym masełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupuje soczewki na sztuki na stronie okokontakt. Wysyłkę dzielę na dwie osoby więc wychodzi tanio :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszą mnie te masełka Nivea.
    Szkoda, że trzeba je nakładać palcem - nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to średnio odpowiada, ale skoro w blogosferze to taki hit to postanowiłam mieć i ja ;)

      Usuń
  13. Jestem ciekawa zapachu tego masełka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te masełka Nivea, a malinowe jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.