O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012 i makijaże

Na początku chciałam Wam wszystkim życzyć szczęśliwego nowego roku ;) 

Myślę, że warto by było zrobić też małe podsumowanko:
Liczba moich obserwatorów na dzień dzisiejszy wynosi 295, blog został wyświetlony 123804 razy i zostało na nim opublikowano 3322 komentarzy. Najpopularniejszą notką jest ta, w której porównuję podkłady (zastanawiam się nad zrobieniem jej drugiej części) i została ona wyświetlona prawie 13 tysięcy razy. Natomiast w czołówce wyszukiwań nadal jest dermacol i revlon colorstay.

I w końcu pokaże Wam makijaże, które zmalowałam na koleżankach ;) Tak w formie sylwestrowej zabawy.

6 komentarzy:

  1. Cetki wyszły bardzo ładnie :) Śliczne makijaż :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanki mogłyby zadbać o brwi

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że świetnie się bawiłyście;) Ja też lubię czasem dać upust swojej wenie, chociaż nie umiem dobrze malować;) Ale to świetnie relaksuje:)

    Pierwsze zdjęcie pochodzi z olsztyńskiego rynku?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie robiłam właściwie z naszego balkonu:P

      Usuń
  4. Kochana, życzę Ci dużo pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.