O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 2 stycznia 2013

seria porownawcza: podklady part 2

Uzbierało mi się trochę nowych podkładów, a wiem, że ostatni taki post jest najbardziej popularnym na blogu, więc postanowiłam znów porównać moje obecne podkłady.
1. catrice infinite matt 010 light beige
2. rimmel match perfection 100 ivory, podkład w żelu
3. rimmel wake me up 100 ivory (tutaj muszę przyznać, że często mieszam go z catrice i daje to naprawdę fajny efekt)
4.garnier bb cream light, cera tłusta i mieszana
5. loreal true match N1 ivory
6. oriflame very me porcelain
7. rimmel match perfection 010 light porcelain
I jeszcze jedno porównanie. Od lewej revlon photoready 001, rimmel wake me up 100 i revlon colorstay 150.

9 komentarzy:

  1. rimmele zawsze u mnie ciemnieją, więc ich nie kupuję - ale ten spod numeru 7 wygląda bardzo jasno- czy to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jeden z nowszych podkładów, i w końcu rzeczywiście nazwa pokrywa się z kolorem ;)

      Usuń
  2. match perfection wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rimmel Match Perfection light porcelain jest zbliżony do porcelany z Oriflame, która jest jednym z najjaśniejszych podkładów:) Rzeczywiście się spisali. Różnica między Rimmelem ivory a Match Perfection light porcelain jest ogromna. Czyżby głosy o zbyt wąskiej gamie kolorystycznej zostały w końcu wysłuchane?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie w końcu fajna gama kolorystyczna ;) Mam nadzieję, że coraz więcej się takich kolorów będzie pojawiać w różnych markach i formułach

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. tyle, co na zdjęciu :P chyba, ze gdzieś jeszcze w kącie jakiejś kosmetyczki leży sobie coś zapomnianego i opuszczonego d;

      Usuń
  5. Uwielbiam takie porównania kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.