O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 6 stycznia 2013

Ulubieńcy 2012

Nigdy nie robiłam ulubieńców, ale postanowiłam teraz zrobić małe podsumowanie całego 2012 roku ;) Lubię wiele produktów, ale pokażę te, które gościły w moim makijażu najczęściej.

1. Paletki sleeka zdecydowanie podbiły moje serce w tym roku. Ostatni mój nabytek to wersja darks.
2. żelowy podkład rimmela. Jeśli chcę mieć pewność, że będę wyglądać dobrze to wybieram właśnie ten podkład.
3. eyelinery w żelu-rimmel (brąz i czerń) i essence (szary i brązowy).
4. zapachy: c-thru i ten z limitki vampire's love. Jeśli chodzi o ten pierwszy to używam regularnie, jeśli o essence to zużyłam jedno opakowanie, mam skitrane jeszcze jedno ;)
5. Najczęściej używane korektory pod oczy to bell i golden rose.
6. Cień z kobo 208 bronze. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i chyba jeszcze nigdy nie wywierciłam tak szybko takiego doła w cieniu ;d
7. Lakiery rimmel 60 sec.
8. Tusz do rzęs rimmel day 2 night. Używam właściwie codziennie.
9. Mój ukochany puderek z essence. Zużyłam kilka opakowań w ciągu roku i na pewno nie zrezygnuję z niego w przyszłości.
10. Pomadki rimmel, a w szczególności 070 airy fairy.
11. Żel do mycia twarzy vichy normaderm, też zużyłam kilka buteleczek.
12. Peeling morelowy z sorayi.
13. Wszystkie moje pędzle bardzo lubię, ale na wyróżnienie zasługują hakuro H50 i fioletowa kuleczka z essence.

14. Korektor, który używam na niedoskonałości, NYX HD.

13 komentarzy:

  1. o rany, kocham większość z tych rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten korektor z Bell i jestem z niego całkiem zadowolona.
    Pomadkę "Airy Fairy" również wielbię ogromnie!
    Znalazła się w moich ulubieńcach 2012 r. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę dużo Rimmela, ja jakoś nie mam przekonania do nich, ale obadam w drogerii Twoje hity, może coś przypadnie mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś parę lat temu też nie sięgałam po produkty tej firmy, później się przekonałam ;)

      Usuń
  4. Mam większość z tych produktów ;)
    Zapraszam na moich ulubieńców i rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tą kuleczkę Essence i niestety mnie drapie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego.;) Ja się muszę rozejrzeć za jakimiś eye-linerami.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bardzo lubię ten puder, ale szybko mi się kończy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie starcza na jakoś długo, ale jest w przystępnej cenie, więc jeśli się sprawdza to mu to daruję ;)

      Usuń
  8. aż nie mogę uwierzyć, że ten tusz rimmela jest taki dobry, przejechałam się na jednym i teraz już im nie ufam w tej kwestii ;) ale za to z ich pudru stay matte jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.