O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 25 stycznia 2013

zakupy + essence my skin chusteczki do demakijażu

Jakiś czas temu w naturze zauważyłam produkty pielęgnacyjne essence ;) Postanowiłam wtedy spróbować kremu i chusteczek do demakijażu. Dzisiaj chciałam napisać kilka słów o tych drugich ;)

Muszę powiedzieć, że nie oczekiwałam cudów i... cudów nie ma. O produkcie mogę powiedzieć tyle dobrego, że nie uczulił mnie, nie podrażnił ani nie wysuszył skóry. Co prawda zmywa makijaż, ale tylko ten z twarzy. Jeśli chodzi o oczy to nie radzi sobie nawet ze zwykłym tuszem, zamiast go porządnie zmyć to robi mi pandę wokół oczu. Chusteczki nie są drogie, więc może kiedyś do nich wrócę, bo jeśli chodzi o demakijaż twarzy to jestem zadowolona, ale generalnie szału nie ma. Liczyłam na zmycie wszystkiego za jednym zamachem.
Skład:

A teraz czas na listę ostatnich zakupów ;) Nie ma tego dużo, ale pokażę, bo wiem, że wiele osób lubi takie posty, w tym i ja.
1. essence krem do rąk z ekstraktem z jogurtu i wapniem. Na razie mogę powiedzieć tyle, że ładnie pachnie i całkiem w porządku nawilża moje wysuszone zimą ręce. Zobaczymy jak dalej będzie nam się współpracowało.
skład:
2. gumki do zalotki z rossmana (for your beauty). 
3. Karta pamięci 16 gb. Kupiłam ją w biedronce za jakieś 35 zł.

4 komentarze:

  1. Mam drugą wersję tych chusteczek, z granatem. Też nie są nadzwyczajne. Makijaż twarzy zmyją, ale oczu już nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę karty pamięci zakupionej po promocyjnej cenie;) Chyba odwiedzę jakąś większą Biedronkę, ponieważ karta o pojemności 8GB to dla mnie za mało;) Potrafię ją zapchać w kilka godzin, jak najdzie mnie wena;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy kosmetyków pielęgnacyjny z essence

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.