O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 18 lutego 2013

be beauty plyn micelarny i zakupy

O płynie micelarnym z bebeauty z biedronki usłyszałam już jakiś czas temu ;) Miałam okazję go wypróbować dopiero jak wróciłam do domu, okazało się, że moja mama go sobie kupiła..
Powiem krótko ;) Z płynu jestem jak najbardziej zadowolona, a miałam go okazję używać przez ok 2 tyg. Dobrze zmywa makijaż, ładnie pachnie, podejrzewam, że może posłużyć jako tonik. Jego plusem jest też to, że nie podrażnia skóry ani nie powoduje wysypu niespodzianek.
Podoba mi się też dozownik, bardzo wygodne rozwiązanie.

A teraz czas na ostatnie zakupy.
1. Woda brzozowa, Isana. Czytałam na którymś blogu, że przedłuża świeżość włosów nawet o jeden dzień, więc postanowiłam spróbować.  
2. Lirene, maseczka: głębokie, biodermalne nawilżenie i poprawa napięcia skóry.
3. eveline, nail therapy, super wzmacniająca odżywka do paznokci. Ostatnia jaką miałam zrobiła mi krzywdę, ale tej będę używać inaczej-jako bazę pod lakier. Może nie wyrządzi takich zniszczeń jak ostatnia.
4. essence my skin, krem nawilżający. Ten matujący się sprawdził, więc postanowiłam spróbować i tego, ponieważ moja skóra zdaje się być nieco przesuszona.
Co do opisu to dopiero teraz widzę, że to to widziałam w kremie nie jest przypadkiem... a mianowicie zauważyłam jakby małe drobinki rozświetlające, coś w stylu mini brokatu?
5. Rimmel apocalips. Kolor 501, który dostałam do testów raczej nie jest dla mnie, więc sama zakupiłam nr 600 nude eclipse. Kosztuje 23,99 zł.

16 komentarzy:

  1. jutro wędruję do Biedronki i kupię ten płyn, na blogach same ochy i achy :D co do odżywki, to jestem jej ciekawa.. orientujesz się może czy jej skład jest taki sam jak tej 8w1? bo jeśli tak, to u mnie odpada.. 8w1 najpierw zdziałała cuda, a później pogrążyła mnie w rozpaczy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia :( miałam tylko tą do paznokci kruchych: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2012/03/eveline-sos-odzywka-do-paznokci.html

      Usuń
    2. NAJLEPSZA jest Eveline z diamentem! :) ja mam piękne, długie paznokcie odkąd jej używam, czyli już ponad rok :)

      Usuń
  2. lubię tego micelka od be beauty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem Rimmel apocalips, fajny kolor :D

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nude Eclipse jest świetny :) Szkoda, że przesłany kolor Ci nie odpowiada. Też masz wrażenie, że poza dwoma nudziakami i ewentualnie Solstice pozostały kolory są miksem czerwieni z różem, zarezerwowanym dla odważnych dziewczyn? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że masz pecha do pomadek;) Zawsze wysyłają Ci kolory, w których nie czujesz się zbyt dobrze. Ja dzisiaj szukałam tej apokaliptycznej serii, ale jej nie widziałam. Chciałam zobaczyć, jakie odcienie wchodzą w jej skład, bo muszę unikać kupowania mazideł ustnych, bo ostatnio trochę się zagalopowałam;)

    Wiele osób chwali ten micel, więc muszę się w końcu wybrać do Biedronki na drobne zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu chyba najlepiej mi jednak w kolorach nude ;) Chociaz nie wszystkie szalone kolory były nietrafione, niektóre są ok d;

      A tą serię widziałam tylko w rossmannie póki co ;)

      Usuń
  6. Kolejna osoba poleca płyn z biedronki. Ciekawi mnie bardzo choć preferuję demakijaż w kremie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię micelka, jest dobrym wstępem do oczyszczania :)
    Wodę brzozową miałam, u mnie nic nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez dostalam paczuszka z pl tego micela i juz ciesze sie na testowanie:-) a jesli chodzi o krem do twarzy od essence-mi generalnie cala ta seria nie podeszla...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjrzę się temu micelowi jak skończy się mój z Eveline...
    Daj znać jak spisuje się woda brzozowa z Isany i krem z Essence:) ciekawa ich jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, a tego micela mam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokazuj szybciutko tego rimmela w wersji nude! :) Jestem strasznie ciekawa jak się sprawuje i wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn - musze wreszcie sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Micel fajny, maseczka z lirene mnie nie powaliła na kolana (żadna z dostępnych w biedronce), Odżywki z eveline się boję a reszty nie znam :p

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.