O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 10 lutego 2013

biovax intensywnie regenerująca maseczka

Maseczki intensywnie regenerującej biovax używałam już wcześniej. Miałam zdaje się tą do włosów blond. Jakieś parę miesięcy temu zapragnęłam kupić ją znowu.. teraz mogę napisać o niej kilka słów ;)

Zamówiłam tą o pojemności 500 ml. Pomyślałam, że bardziej mi się to opłaci.. teraz w sumie nie wiem, nie obliczałam dokładnie co i jak, ale starcza na kilka ładnych użyć, ale nie zgodziłabym się, że aż na 50, jak to jest napisane na opakowaniu. Chociaz nie wiem, czy mozna mnie tu brać za wiarygodne źródło informacji, zawsze zużywam tego typu produkty 2x szybciej, niż inni :(
 
Produkt nie ma aż tak gęstej konsystencji, jakiej się spodziewałam, ale może to i lepiej, bo dzięki temu dość łatwo się go nakłada. Producent zaleca nam aplikację na umyte włosy na 5 min lub zastosowanie opcji z czepkiem na minut 20. Ja robię to nieco inaczej. Otóż najpierw nakładam odżywkę, zakładam czepek i siedzę ile mogę, czasem nawet trochę ponad godzinę, a dopiero później myję głowę. Mam włosy przetłuszczające się i muszę myć je codziennie, więc wolę jednak taką opcję.
Muszę przyznać, że maska naprawdę działa ;) Co prawda jeśli chodzi o wzmocnienie włosów to może nie do końca się to u mnie potwierdziło, bo i przestałam ją potem stosować regularnie, ale włosy po użyciu są miękkie, odżywione i ładnie pachną. Dodatkowo jeśli nie wysuszę włosów to podkreśla mi ładnie ich skręt.
Jedyny minus jaki widzę to taki, że włosy wyglądają na nieco przyklapnięte. Na co dzień mam szopę.. lubię ją i nie bardzo chcę to zmieniać.
Podsumowując na pewno warto wypróbować, ja na pewno też jeszcze kiedyś zamówię (jak już wykończę tą, którą tu widzicie) ;)

12 komentarzy:

  1. Uważam, że te maski z Biowaxu to No.1 jeśli chodzi o pielęgnację włosów. Kiedyś używałam tej o której piszesz, ale moimi faworytami są: maska mleczna i ta która pojawiła się ostatnio, czyli z keratyną. Spróbuj! Szkoda tylko, że te ich czepki są mało wytrzymałe.

    Chciałam Cię także zaprosić do mnie, wprawdzie dopiero zaczynam ale proszę zajrzyj ;)
    http://kobiecagracja.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Em El

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam nad tą mleczną i wychodzi na to, że muszę kiedys sprobowac ;)

      Usuń
  2. Lubię maski Biovax, ale tej jeszcze nie miałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą maskę razem z szamponem, ale jakoś nie było szału ... Muszę kupić tą nową wersję z keratyną może ta bardziej przypadnie mi do gutu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przy tej wersji biovaxu szału nie zauważyłam, ale faktycznie włosy były trochę bardziej miękkie i przyjemne w dotyku po stosowaniu. Mimo wszystko nie jestem chyba zwolennikiem latania pół dnia z maską i w czepku, brak mi cierpliwości do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Biovax, ale na razie numer jeden jest Intensywnie regenerująca maseczka keratyna+jedwab. Mi też te maski wychodzą szybciej niż innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zbieram się do jej kupna, moje włosy muszą jej wreszcie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą maseczkę, teraz przymierzam się do innej, chyba mlecznej albo z keratyną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam u mnie się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą maskę oprócz Alterry.Zawsze będzie gościła u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy bardzo sobie chwalą maski z Biovax. Jak zmniejszę swoje zapasy, to wypróbuję tę samą wersję, z której obecnie korzystasz. Moim włosom przyda się koktajl składników regeneracyjnych;) Nie przejmuj się, ja też zużywam szampony, odżywki i maski na potęgę:P U mnie szampon starcza na tydzień, odżywka na dwa, a maska na miesiąc;P

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.