O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 15 lutego 2013

ciekawe wyszukiwania

Dzisiaj kilka haseł po których trafiacie na mojego bloga ;) Jedne są ciekawe, inne całkiem zwyczajne, ale pisane 'nie po polsku'.


1.co pisze na zmieniaczu czasu
2. bezowe szpilki always
3.essence soft touch dobrać odcień?
4. przeswitująca skóra koło oczu kreska eyelinerem
5.revlon colorstay ivory jaki jest
6. siarkowa moc krem absolutnie
7. obudowy na telefon w panterke
8. makijaż podkreślający błękit oczu
9. przegięcie z pudrem
10. blondynka w jakim kolorze oprawek najlepiej
11. bibulki matujace do prania
12. boli mnie palec od odzywki
13. discman na kasety
14. fałdka na powiece
15. dużo jem
16. kozaki traperowate
17. teczowka oczy
18. blog chetnie nawiąże współpracę
19. sztywny eyeliner
20. jak poukladac perfumy
21.zdjęcie pokruszonych cieni sleek
22. co sprawi ze mój makijaż będzie
23. opakowanie nie spełnia roli
24. jaki odcień revlon colorstay
25. czym pomalowac twarz jak joker
26. jak cofnąć stworzenie chochlika
27.  dziwne makijaże
28. kreski zmarszczki pod oczami
29. mazidła do twarzy
30. mój dom jest inspirowany hogwarcie.
31. chochlik z aparatem
32. jak zrobić rzęsy troche sklejone
33. dobierając okulary najpierw mierzymy oprawki czy jak
34.  Złotówka
35. jak sie robi pędzle
36. bez brwi kwejk
37. wyglądam młodo z twarzy
38.do ust conti
 39.  podkład pod makijaż dla kosmetyczek

3 komentarze:

  1. "jak cofnąć stworzenie chochlika", "dużo jem", haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się pośmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim numerem jeden pozostaną "bibułki matujące do prania":D Wiem, że trzeba chronić środowisko, bo grozi nam efekt cieplarniany, ale aż do tego stopnia, żeby prać bibułki matujące;P Na to bym nie wpadła;P

    "Discman na kasety" również wymiata;P Swoją drogą może nie chodzi o kasety magnetofonowe tylko VHS?:P Byłoby jeszcze ciekawiej:D

    "Jak cofnąć stworzenie chochlika" zapachniało mi podróżami w czasie;P Kogoś nieźle poniosła fantazja;P

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.