O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 20 lutego 2013

czerwień od miss sporty

Od jakiegoś czasu posiadam czerwony lakier od miss sporty. Zawsze chciałam taki mieć, nigdy jednak jakoś nie sięgnęłam po ten kolor w drogerii. Dziś jedynie pokażę jak wygląda na paznokciach, bo pomalowała się nim dopiero 1 raz.
Na opakowaniu nie widzę żadnej nazwy koloru, są jedynie takie informacje.
Tak wygląda na paznokciach. Musicie mi wybaczyć estetykę wykonania, nigdy nie byłam dobra w ładnym i równym rozprowadzaniu lakieru. Chociaż z drugiej strony wiadomo, to jest dość duże zbliżenie, normalnie ludzie pewnie nie widzą tych niedociągnięć ;)

12 komentarzy:

  1. Lubię ich lakiery :) Za czerwienią nigdy nie przepadałam, ale mam od nich piękną zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna czerwień i ogólnie bardzo lubię te lakiery, chyba ze względu na pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego numer to 150:) te lakiery nie mają nazw:)
    super odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery tej firmy i oczywiście sięgnęłam po tą czerwień. Po zmyciu byłam w szoku.. to co mi zrobiła z paznokciami to czysta masakra - żółtych przebarwień nie mogłam się pozbyć baardzo długo. teraz lakier leży na dnie szafki w pudełeczku z napisem 'no way!' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten kolor i kilka innych. Uwielbiam lakiery Miss Sporty, szczególnie ciemne kolory, bo wystarczy jedna warstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za jedną warstwę lakier ma dużego plusa ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam czerwień:) Widzę, że postawiłaś na krwisty odcień:) Również zauważyłam, że lakiery Miss Sporty nie są numerowane, co uważam za dość dziwne zjawisko.

    Jestem ciekawa, czy trwałość lakieru przypadnie Ci do gustu. Na moich paznokciach odpryskują po paru godzinach, nad czym ubolewam, ponieważ z tej firmy mam piękne bordo, którym nie mogę się nacieszyć.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.