O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 7 lutego 2013

Filmy, które lubię: horrory, romanse, komedie, inne

Dzisiaj coś innego ;) Chciałam przedstawić Wam mój 'mały' ranking filmów. Niektóre według mnie trzeba koniecznie zobaczyć, inne po prostu w miarę mi się spodobały. Jeśli macie jakieś propozycje filmowe dla mnie to chętnie się z nimi zapoznam ;)

Romansidła:
1.titanic
2. the notebook
3. szkoła uczuć
4. Dear John
5. Keith
6. Słodki listopad
7. Lektor
8. List w butelce

HORRORY
Tych oglądałam chyba najwięcej ;) Więc lista będzie dość długa.. a i tak pewnie połowy, które obejrzałam i są dobre już nie pamiętam.
1. Silent hill
2. The grudge (klątwa). W takich horrorach jak ten oglądam raczej wersje japońskie-są straszniejsze.
3. The ring
4. One missed call 
5. Posłańcy
6. Shutter (widmo)
7. The eye (oko)
8. Nieproszeni goście
9. Dziewczyna z tatuażem
10. Sierociniec
11. the amityville horror
12. The woman in black (kobieta w czerni)
13. Piła. Ale generalnie nie radzę oglądać wszystkich części, myślę, że pierwsze 3 są najlepsze ;p

14. Lęk


INNE
1. Chłopiec w pasiastej piżamie
2. Siedem dusz (seven pounds)
3. American Pie. Tak, lubię czasem takie 'durne' kino ;)
4. Wieczny student
5. Skazany na bluesa.
6. Skazani na Shawshank
7. Weronika postanawia umrzeć. Coelho raczej nie lubię, ale ten film jest w porządku.
8. Bez mojej zgody
9. Atlas chmur
10. December boys
11. Step up
12. Za wszelką cenę
13. Kwiat pustyni
14. Życie jest piękne
15. Diabeł ubiera się u Prady
16. Twierdza
17. Dzień świra
18. Miss agent
19. Starsza pani musi zniknąć
20. Ostatnia piosenka (last song). Mimo, że za Miley nie przepadam to film jest całkiem całkiem ;)
21. Ucieczka z Alcatraz

Na pewno o wielu pozycjach zapomniałam.. jak mi się jakiś film przypomni to zaktualizuję ten post albo zrobię następny.. chyba, że nie interesują Was takie posty ;) Jeśli możecie mi polecić jakiś fajny film, niezależnie od gatunku to chętnie posłucham sugestii i obejrzę ;) Aaaa i nie wpisywałam na listę Harry'ego Pottera-to by było zbyt oczywiste, bo część z Was na pewno wie, że kocham tą serię, zarówno książki, jak i filmy.

19 komentarzy:

  1. niektóre z oglądałam i zdaje się, że kilka następnych trafi do kolejki :)) pominę jednak kategorie 'horrory' ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. większość znam i lubię, oczywiście oprócz horrorów bo tych nie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo muszę obejrzeć Kwiat pustyni bo 3 książki przeczytałam a za film się jeszcze nie zabrałam :D



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest naprawdę fajny, warto obejrzeć ;)

      P.S. Jeśli chcesz dołączyć do moich obserwatorów to jak najbardziej zapraszam ;) Ale od razu mówię, że nie praktykuję działań typu obs. za obs.

      Usuń
  4. silent hill to chyba najlepszy horror jaki oglądałam, a obejrzałam ich wiele ;) ciekawa jestem dwójki ;) chłopca w pasiastej piżamie lubię i w ogóle wiele filmów, które zapodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę obejrzeć dwójkę ;) swoją drogą SH to chyba klasyk, jeśli chodzi o horrory

      Usuń
  5. mamy podobny gust ;)
    horrory wielbię, ale.. ale wszystkie części Piły uwielbiam :D
    Hostel oglądałaś? 1 i 2 część polecam, 3 słaba..

    American Pie jako odmóżdżacz lubię, ale ostatnia część Zjazd absolwentów mnie rozłożył, świetny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hostel nie widziałam ;) na pewno przewinęło się jeszcze kilka japońskich horrorów, ale tytułów nie pamiętam :(

      A american pie widziałam wszystkie części i też lubię właśnie się czasem czymś takim odmóżdżyć ;)

      Usuń
    2. Hostel nadrób koniecznie ;) spodoba CI się ;)

      Usuń
    3. Ok, tylko znajdę kogoś odważnego i na pewno obejrzę ;)

      Usuń
  6. to widze ze mamy identyczny gust ;) podpinam sie pod wszystkimi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię 90% tych filmów co podałaś :)) podobne gusta :D
    *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) w takim razie znasz może jeszcze jakieś fajne? ;)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię horrory, ale nie mogę oglądać ich sama;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolę oglądać je z kimś ;)

      Usuń
  9. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Postaram się niedługo wpaść ;)

      Usuń
  10. Większość znam i lubię. Kobieta w czerni to fajny horror. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.