O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 9 lutego 2013

Garnier czysta skóra active żel do twarzy

Ostatnio więcej tu recenzji pielęgnacji, niż kolorówki, ale mam nadzieję, że takie posty też się przydają ;) Swoją drogą zastanawiam się, czy nie wrócić do starego sposobu recenzowania z podaniem wszystkich ważnych informacji na początku... Hmm, dzisiaj tak napiszę, co mi tam ;)

Podstawowe informacje:
Producent: garnier
Seria: czysta skóra active
Produkt: żel do mycia twarzy, odblokowuje pory.
Pojemność: 200 ml
Ważność od otwarcia: 12 miesięcy.

Opakowanie żelu jest typowe, stojące i z pompką (która się nie zacina i dobrze dozuje produkt).
Konsystencja produktu jest dość lejąca, nie potrzeba wiele żelu do umycia twarzy. 

Ogólnie mówiąc seria active jest to seria jeszcze bardziej 'żrąca' niż podstawowe kosmetyki z serii 'czysta skóra'. Ja jednak lubię tego typu kosmetyki, lubię czuć, że skóra jest oczyszczona. Takie poczucie daje mi też ten żel. Używam go zazwyczaj wieczorem (rano mojego ulubieńca vichy normaderm) do zmycia makijażu, nawet oczu, z czym radzi sobie dobrze. 
Nie ma jakichś większych plusów w postaci usuwania niedoskonałości, ale tego od żelu do twarzy nie oczekuję. Odradzałabym go cerom suchym i normalnym-może Was przesuszyć, chociaż podejrzewam, że dobry krem załatwiłby sprawę, za to tłustym i mieszanym na pewno da uczucie odświeżenia i oczyszczonej skóry ;)
Skład:
Lubię żele garniera i nigdy się z tym nie kryłam. A jak jest z Wami? Macie, lubicie? A może omijacie z daleka ? ;)

7 komentarzy:

  1. kiedyś lubiłam ;)
    ale teraz używam nawilżających, zauważyłam, że lepiej działają na skórę nawet mieszaną ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam żel Garnier Czysta Skóra 3 w 1 i do kompletu tonik ściągająco-oczyszczający i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że fajnie by się u mnie sprawdził, ale nie codzienniea co 2-3 dni jako głębsze oczyszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele z Garniera są dla mnie zbyt mocne, ale lubię balsam do ciała z aloesem, ponieważ bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania. Aczkolwiek nie polecam go osobom, które borykają się z suchą skórą, ponieważ z większymi problemami raczej sobie nie poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, to nie miałam nigdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za garnierem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich produktów. Na zaskórniki polecam olejek pichtowy+ oliwę z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.