O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 3 lutego 2013

nivea vitamin shake pomadka ochronna

Tak jak nie lubię kremów do twarzy nivei (czy to zwykłych, czy tonujących), tak produkty do ust zdecydowanie mnie do siebie przekonują. Tak jest też w przypadku pomadki ochronnej z serii vitamin shake. Wersja, którą posiadam to malina z żurawiną.
Pomadka ładnie pachnie, dobrze nawilża i daje ładny efekt na ustach. Głownie jest to połysk, ale przy grubszej warstwie daje jeszcze jasno-różowy kolor. Ogólnie mówiąc jestem z niej zadowolona i jak zużyję wszystko co mam, co zajmie mi lata świetlne to na pewno do niej wrócę.
Swatch:

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam pomadki Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ta pomadka w Rossmannie jest na promocji za chyba 6 zł, więc świetna okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją! :) Przepyszna, hehe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pomadki Nivea, tej jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tę pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę popatrzeć za czymś na usta, bo mam niby ochroną z AA, ale działa chwilowo niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją kiedyś i byłam bardzo zadowolona. Lubię produkty do ust Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć pomadki ochronne Nivei nie sprawdzają się przy moich przesuszonych ustach, ale nie można im odmówić pięknych zapachów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ją, świetna byłą i ten zapach, cudowny

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.