O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 11 lutego 2013

nowość z rimmela luty 2013

Świeżo przyniesiony z poczty rimmel apocalips, czyli lakier do ust. Mój jest w kolorze 501 STELLAR. Producent obiecuje nam efekt polakierowanych ust , głęboki kolor szminki i fenomenalny połysk błyszczyka. Zobaczymy ;)

Swatche. Po lewej wklepany i roztarty, po prawej prosto z aplikatora:
Na ustach:
Wybaczcie, że tak to wygląda... ale mam jakieś krzywe usta i nie umiem się posługiwać za bardzo takimi dzikimi kolorami :(
Tutaj po odciśnięciu ust na chusteczce:
Coś czuję, że dokupię sobie jeszcze odcień nude ;)

18 komentarzy:

  1. wyglada calkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor piękny ale dla mnie zbyt odważny!



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń
  3. Odważny kolorek, ale chyba bardziej podoba mi się w wersji wklepanej :>

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, ale dla mnie zbyt odważny
    na nudziaka mam chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są super, aczkolwiek kolory średnio mi się widzą :P mogłoby być ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny odcień i fajna konsystencja.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest genialny, wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie mocno na pigmentowane .

    OdpowiedzUsuń
  9. mocny kolory ;O piękny
    jednak nie widzę siebie w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje :) Chyba zakupie, jestem ciekawa też odcieniu nude :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 2 kolory: Solstice i Nude Eclipse :) Na razie testy idą po mojej myśli :) A który nudziak chodzi Ci po głowie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, malinowy odcień, ale takie kolory trzeba lubić;) Swoją drogą tego produktu nie widziałam jeszcze w szafie Rimmela;) Chyba otrzymałaś produkt do testów przed jego oficjalną premierą:) Ostatnio lakiery do ust stały się tak samo modne jak kremy BB;) Teraz każda firma chce mieć w swojej ofercie tego typu produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to chyba kolor nie dla mnie :( ale widziałam już ten lakier w szafie od jakiegos czasu ;p

      Usuń
  13. Wpadłam na Twojego bloga po raz pierwszy i pierwsze co pomyślałam przeglądając go 'ale cudowne usta!' czytam, a ty piszesz, że są krzywe! Są piękne, szczerze zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo trochę są, górna wargi przystaje być widoczne za szybko względem dolnej. Ale dziękuję bardzo za komplement ;*

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.