O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 7 lutego 2013

soraya care control tonik antybakteryjny

O toniku antybakteryjnym z sorayi słyszałam wiele dobrego. Postanowiłam więc kupić i sama wypróbować. 

O opakowaniu nie ma co się rozpisywać. Zwykłe, dość miękkie, mieszczące 200 ml produktu.
Do tego postu zabierałam się ładnych kilka tygodni... bo mam wątpliwości co do działania tego produktu. Na początku niby wszystko było ok, niby odświeżał, miał ładny zapach i w ogóle. Później jednak miałam wrażenie, że zaczął powodować nowe niedoskonałości na mojej twarzy. Odstawiłam go i już raczej nie kupię ponownie.
Skład:
Podejrzewam, że wrócę do dobrych i tanich toników z ziaji.

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że się ostatecznie nie sprawdził. Ja najbardziej chyba lubię skrajności, czyli toniki z alkoholem lub kwasami albo delikatne hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, to możemy podać sobie ręce. też kupiłam go ze względu na dobre opinie, a spowodował u mnie wysyp niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  3. tonik powodujący nowe niedoskonałości, uuu, bardzo źle wypada

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że powudoje niedoskonałości, bo fajnie się zapowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę omijać go, a miałam ochotę na coś z Soraya

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie się sprawdza :) i nic złego mi nie robi

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobne odczucia, po pewnym czasie osobowość zaczęła mi wychodzić na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tonik jak i cala seria kosmetyków Soraya Care&Control jest rewelacyjna. Ten tonik faktyczne świetnie oczyszcza, tonizuje, detoksykuje skórę i nawilża, nie drażni a wygładza. Daje Świetny podkład pod krem czy to na noc czy na dzien, najlepiej z tej samej serii. Mam obydwa te kosmetyki i jestem nimi zachwycona. Krem super nawilża i reguluje gospodarkę wodno tłuszczowa skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od danej osoby i cery. Na mnie dobrze nie działał, powodował niespodzianki, także..

      Usuń
    2. Na moją skórę też działał całkiem dobrze. Zwłaszcza jesienią kiedy klimat sie nieco zmienia to i skora wymaga innej ochrony. Seria Care & Control jest bardzo dobrze oczyszczająca, mam z tej serii żel antybakteryjny, tonik i maseczkę drożdżowa. Moja teoria jest taka, ze kosmetyki działają najlepiej jeżeli stosujemy je seriami. Ta seria jest bardzo delikatna w zapachu, tonik jest wydajny i bardzo dokladnie oczyszcza skore, nawet z tłustego makijażu. polecam bo za rozsądne pieniądze można mieć naprawdę bardzo dobre kosmetyki.

      Usuń
  9. Ja mam niestety cerę tłustą i od dość dawna używam kosmetyków z tej serii. Moja twarz jest zdecydowanie mniej problematyczna. Odkąd używam tych kosmetyków jest mnie tłusta, mniej się świeci i pojawia się na niej dużo mniej przykrych niespodzianek. Mam ten tonik i żel do mycia twarzy z peelingiem, który mnie absolutnie uwiódł. 2 w 1 super sprawa. Nakładam tez od czasu do czasu na twarz maseczkę drożdżową z tej serii. W każdym razie dla mojej niezbyt prostej w obsłudze twarzy te kosmetyki są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.