O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 26 lutego 2013

Whose line is it anyway

Niedawno natknęłam się w internecie na bardzo fajne zagraniczne show, na prawdę można się pośmiać ;) Mowa oczywiście o whose line is it anyway. Obejrzałam już sporo odcinków.. tutaj przykładowy:
cz 1,
cz. 2 i cz 3. Sporo odcinków jest też na tym kanale, gdzie zamieszczone są te filmiki, ale po wpisaniu tytuły show na YT wyskoczy też kilka innych.
Żałuję, że natknęłam się na ten program dopiero teraz.. Uczestnicy są świetni i na prawdę mają talent. Dajcie znać czy widziałyście i co myślicie ;)

3 komentarze:

  1. Oglądałam jakoś w okolicach 2009 roku - super :D A widziałaś The Green Screen Show, chyba tak to się nazywało? Trochę inna forma, ale też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ;) Może zobaczę jak skończę wszystkie 8 sezonów tego-na razie jestem na 3 ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.