O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 2 marca 2013

co nowego? ;)

Nowości są tylko dwie, ale postanowiłam pokazać ;)
Jakiś czas temu wszystkie moje bazy (czyt. kobo i hean) z niewiadomych przyczyn przestały mi służyć i nie przedłużały już żywotności cieni na powiekach na cały dzień. W związku z tym postanowiłam zamówić znaną chyba wszystkim artdeco. Zobaczymy jak się sprawdzi.
Kolejna rzecz, którą zamówiłam to tzw. futerko do paznokci ;) Aplikujecie lakier, a potem zanim wyschnie posypujemy futerkiem albo wkładamy po prostu paznokieć w pojemnik. Jestem ciekawa tego wynalazku.

14 komentarzy:

  1. o kurcze, jestem bardzo ciekawa tego futerka, koniecznie pokaż efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam to futerko i czekam aż do mnie przyleci :) dowiedziałam się o nim z filmiku Oleśki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna ciekawi mnie ta baza, jednak szkoda mi wydać na nią kasę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przesyłką zapłaciłam jakoś 31 zł, więc nie jest tak źle ;) gorzej będzie jak się nie sprawdzi i trzeba będzie szukać czegoś droższego :(

      Usuń
    2. ja mam tę bazę i jestem bardzo zadowolona. Ale gdybyś była zawiedziona czytałam dziś o bazie pod cienie PAESE, podobno tania a dobra :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem, jaki efekt będą dawały te futrzaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są te futerka do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujące jest to futerko :D Liczę że pokażesz efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ;) Chociaż ostatnio obcięłam wszystkie pazury na zero i chyba średnio by wyglądały pomalowane ;(

      Usuń
  7. Kiedyś używałam tej bazy, potem zakochałam się w Urban Decay :)
    Nie podoba mi się aksamit na paznokciach, widziałam efekt na jednym z pokazów i nie rzuciło mnie to na kolana :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza fajna, ale nie da sie jej zużyć, i potem gęstnieje;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że rośnie nam godny następca caviar nails;) Po kuleczkach, którymi obsypujemy paznokcie, przyszła pora na futerko:D Nie mam talentu do zdobień, ale takie rozwiązania do mnie przemawiają, ponieważ charakteryzują się prostotą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nigdy nic ciekawego nie wyszło, może poza flagą ang ;) ale lubię właśnie też takie proste i zarazem efektowne rozwiązania ;d

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.