O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 5 marca 2013

duet idealny + zakup

Zabieram się dzisiaj do recenzji mojego ulubionego ostatnio duetu, czyli kremu nawilżającego i matującego z serii essence my skin.

Opakowania to całkiem ładne, zakręcane 'słoiczki'. Ciekawie wyglądają w łazience i nie ma obawy, że się pobiją ;)
Tutaj mamy obietnice producenta. Nie ze wszystkimi mogę się co prawda zgodzić. Na przykład w przypadku kremu matującego nie zgodzę się z długotrwałym, 12-godzinnym efektem matu, ale prawda jest taka, że żaden krem mi takiego luksusu nie da. Prawdą jest natomiast, że krem jest lekki, nadaje się pod makijaż i dość dobrze matowi (matuje?) moją cerę nie wysuszając jej przy tym. Poza tym dobrze się wchłania, nie powoduje wysypu niespodzianek ani w żaden sposób nie podrażnia mojej cery. Zapach obu kremów jest świetny-świeży i przyjemny dla nosa ;)
Jeśli chodzi o krem nawilżający to jest on rzeczywiście dobry dla wszystkich cer, nawet mieszanej, czy tłustej dając przy tym fajne uczucie nawilżenia. Jest dość lekki, czuć, że jest na bazie wody. Przy tym kremie również nie zanotowałam wysypu niespodzianek, czy innych podrażnień. Jedyne, co mam mu do zarzucenia to te 'pigmenty odbijające światło'. Prawda jest taka, że są to niestety drobinki brokatu, chociaż światło rzeczywiście odbijają... Ale generalnie jeśli nakładacie dość grubą warstwę (a ja tak robię) to nawet jak krem się wchłonie i przejedziecie po twarzy ręką to zostanie Wam na niej tona brokatu :( Mi to w sumie aż tak bardzo nie przeszkadza, bo kremów nawilżających używam tylko na noc, ale jeśli ktoś lubi aplikować je na dzień to nie wiem, czy ten krem będzie odpowiedni. 

W każdym razie ja na pewno do obu tych kremów wrócę, bo robią co mają robić i nie krzywdzą mnie przy tym. ;) Poza tym są to kremy dość tanie (ok 11 zł), więc nawet jak kiedyś przestaną mi pasować to dużo nie stracę.
Tutaj zbliżenia kremu nawilżającego, mam nadzieję, że widzicie te drobinki:

A teraz zakup, czyli baza pod makijaż z delii. Myślałam nad zieloną, ale ostatecznie wzięłam białą-wygładzającą i przedłużającą trwałość makijażu. Kosztowała coś ok. 23 zł.

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej bazy Delia? czekam narecenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w przyszłości się pojawi ;)

      Usuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze spróbować ten nawilżający krem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj o nawilżającym pisałam :D cóż za wyczucie :D w ogóle to mam go już tak tylko tylko, więc dosłownie ze 2 godz. temu kupiłam wersję matującą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei zaczęłam od matującego ;)

      Usuń
  5. nice post
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)

    http://nanikratliff.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że kremy Essence są takie fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te essencowe kremy mają prześliczne opakowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blask kremu nawilżającego Essence przypomniał mi o płynnym rozświetlaczu Inglota, z którego z dawno nie korzystałam;) Na szczęście po ten kosmetyk sięgasz nocą:) Najważniejsze, że spełnia swoją funkcję, a rano można zmyć ten brokat i nałożyć krem matujący:) Widzę, że pielęgnacja Essence służy Twojej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kremy muszę wypróbować i czekam na recenzję bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten brokat mnie przeraża, czekam na opinię jak się sprawdzi ta baza z Delii

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.