O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 7 marca 2013

Filmy, których nie polecam

Kiedyś robiłam ranking filmów, które lubię, a dzisiaj pokażę te nielubiane ;) Co prawda tylko 3, ale z czasem pewnie mi się przypomni jeszcze kilka tytułów i za jakiś czas może pojawi się kolejna taka notka..

1. Nostalgia anioła. Ocenę na filmwebie ma całkiem niezłą, ale do mnie nie przemawia. Sam zamysł filmu może nie jest zły, ale to jak ona sobie chodzi po jakimś bajkowym świecie, po prostu sposób, w jaki film został zrobiony, zupełnie mi nie odpowiada. 
2. Bejbi blues. Chyba najgorzej wydane pieniądze na bilet do kina w moim życiu, porażka totalna jak dla mnie.
3. Titanic 2. Masakra.. fabuła nieciekawa, efekty specjalne wyglądają jakby je ktoś zrobił w paincie. 

15 komentarzy:

  1. Titanic 2, o losie, myślałam, że nigdy tego nie wypuszczą, po jaką cholere...
    na szczęście nie oglądałam żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam Ci książkę "Nostalgia Anioła". Co prawda filmu nie oglądałam, ale książkę polecam! Przeczytałam ją z zapartym tchem w jeden wieczór. To było jakieś dosłownie 8-9 lat temu i do tej pory pamiętam całą fabułę. To jedna z moich ulubionych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo ;) Książkę czytałam i była piękna, świetna. Filmu nie oglądałam i jakoś mnie nie kusi ;)

      Usuń
  3. tytanic 2? No słów mi brak na sam tytuł. Profanacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym d; generalnie chodzi tam o to, że w 100 rocznicę katastrofy ludzie wypływają statkiem o nazwie titanic 2. Robią to tą samą trasą i.. przytrafia im się to samo -.- masakra

      Ale widzę, że sporo ludzi nie słyszało o istnieniu tego filmu, a ma chyba ze 3 lata.

      Usuń
  4. Byłam na bejbi blues zapowiadał się fajnie i ciekawie, a w rzeczywistości okazał się być bardzo kiepski

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie co do Bejbi blues .. rozbolała mnie po nim głowa, to wszystko przez sceny typu 'bieganie'. A do tego według mnie bardzo nudny ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle cały był masakryczny, jeszcze ta ostatnia scena... Po trailerze myślalam, że ta dziewczyna wyjdzie jakoś na prostą, zostanie modelką czy cos. Ale skoro nie to nie wiem po co jej robili te zdjecia w zwiastunie.

      Usuń
  6. Mi akurat "Titanic 2" bardzo się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że mam niezłe kinowe tyły, bo nawet nie słyszałam o tym, że wyszedł Titanic 2;) Swego czasu oglądałam jedynkę i jakoś nie przemówiła do mojej wyobraźni;) Chyba pozostanę wierna thrillerom psychologicznym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz się podzielić jakimiś fajnymi tytułami? ;)

      Usuń
  8. po baby blues stwierdziłam że już nie chodzę do kina na polskie filmy, masakra:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy film mi się podobał i to nawet bardzo :)
    Drugi niezbyt ;/
    Trzeci ujdzie :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.