O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 30 marca 2013

rimmel apocalips

Jakiś czas temu dostałam apocalips od rimmela. Kolor, który posiadałam, a który poszedł w świat i zastąpił go nudziak (600 nude eclipse) to 501 stellar

Opakowanie jest moim zdaniem dość fajnie przemyślane. Niby zwykłe, ale zakrętka przyciąga wzrok.
Tutaj widać swojego rodzaju zabezpieczenie. Dopóki nie użyjemy produktu opakowanie w tej części będzie czyste.
Jeśli chodzi o sam produkt to można go określić jako szminkę w płynie. Dobrze się rozprowadza, ma intensywny kolor, dobrze pokrywa usta i jest trwalsza od błyszczyka (chociaż muszę powiedzieć, że to zależy od koloru-intensywniejsze trzymają się dłużej z tego co zdążyłam zauważyć. Nudziak jest dość przeciętny jeśli chodzi o trwałość).

Produkt nie wysuszył ani nie podkreślał suchych skórek, chociaż muszę przyznać, że staram się dbać o usta i nie dopuszczać do ich przesuszenia, pękania, czy uwidocznienia suchych skórek.

Jedyny minus, jaki widzę to to, że czasami szminka potrafi zejść ładnie z całych ust i zostawić tylko linię w którymś momencie wargi. Myślę, że wiecie o co mi chodzi, chociaż nie mam pojęcia dlaczego tak się czasami dzieje. Jednak mimo tego, w ostatecznym rozrachunku produkt przypadł mi do gustu. Pewnie też dlatego, że ciężko znaleźć kryjący cielisty błyszczyk, ale na pewno nie tylko.

9 komentarzy:

  1. pierwszy kolor mam,ale szczerze mówiąc nie używałam jeszcze;)
    A w drugim odcieniu,tym nude,wyglądałabym niestety jak trup nieboszczyk;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Nude Eclipse i Solstice, jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale intensywne kolory :D Zaskoczyło mnie ich nasycenie, muszę poszukać kolorku dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą mnie, ale z drugiej strony nie stworzyli idealnego koloru dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym odcieniu nie wyglądałabym za dobrze, ale ten drugi jest niesamowity, chyba będę musiała sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.