O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 22 marca 2013

uwaga!

Jakiś czas temu na jednym z blogów przeczytałam, że ma zostać wycofany żelowy podkład rimmela.

Postanowiłam jednak zasięgnąć informacji u źródła i napisać do osoby, która kontaktuje się ze mną w sprawach współpracy z rimmelem. Zapytałam, czy to prawda, że wycofują ten produkt i jeśli tak, to co jest tego powodem. W odpowiedzi otrzymałam maila o treści (mam nadzieję, że mogę zacytować ten fragment): "Niestety to prawda i Match Perfection Gel znika ze sklepowych półek. Dotychczasowym fankom tego produktu polecamy nową wersję Match Perfection (która jednak nie ma żelowej formuły) oraz naszą nowość, czyli BB Cream 9 w 1.
Decyzja o wycofaniu Match Perfection Gel zapadła na poziomie globalnym ze względu na słabe wyniki sprzedaży tego produktu, także w Polsce."

Bardzo żałuję, że tak się stało, ale jak to zwykle u mnie bywa, jak coś mi przypadnie do gustu to zużyję kilka opakowań i zaraz zostaje wycofywane :( No nic, trzeba będzie szukać nowego ideału, bo w kierunku tego przeszukałam już chyba wszystkie pobliskie drogerie i o kolorze 100 można zapomnieć.

8 komentarzy:

  1. ja go nigdy nie miałam, więc płakać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się z tym podkładem nie polubiłam, ale fakt faktem sporo osób pisało że jest nim zachwycona więc ciekawe czy faktycznie była aż tak niska sprzedaż czy może coś innego zaważyło na takiej decyzji??

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zazwyczaj wycofują to, co dobre :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt miał swoje fanki, sama chciałam go kupić ale kolory dla mnie za ciemne, natomiast jego "odpowiednik" z pompką ma już jasny kolor, który prędzej czy później zakupie więc dla mnie żalu nie ma. Mój ulubiony z Catrice również wycofali, ale i tak testujemy nowe więc wiadomka :) Obserwuję i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja widziałam ostatnio u siebie nr 100 ale nie wiem czy jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale znam ten ból, kiedy wycofują coś naprawdę fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie wlasnie pozbywam 100 :P szkoda, ze go wycofuja, bo tez bardzo go lubilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze wycofują podkład, który przypadł Ci do gustu:( Wiem, jak trudno znaleźć właściwy odcień i formułę. Mam nadzieję, że znajdziesz godnego następcę.

    Swoją drogą muszę powiedzieć przyjacielowi, że istnieje już krem BB 9 w 1. On ostatnio śmiał się z wersji 7 w 1:D Jak widać świat kosmetyczny w ciągu miesiąca zdołał pójść naprzód;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.