O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 24 kwietnia 2013

futerko na paznokciach

Jakiś czas temu pokazywałam w notce zakupowej futerko na paznokcie. Kilka osób chciało zobaczyć jak wygląda, więc wstawiam. Jest to pierwsza aplikacja, więc musicie mi wybaczyć niedociągnięcia ;)


12 komentarzy:

  1. Wygląda oryginalnie, jak Ci się go nosi? Nie ma dziwnego uczucia? :) Pozdrawiam, Jo Novi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie przeszkadza mi, właściwie tego nie czuć, tak jakbyś miała na paznokciach zwykły lakier ;)

      Usuń
    2. Zobaczę coś podobnego jeszcze na kilku blogach i może się skuszę :) Nie tak łatwo ulegam nowościom, ale jak nadarzy się okazja, to kto wie?

      Usuń
  2. Fajne, kupiłam na allegro białe ale jeszcze z nim nie kombinowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Te z lepszych firm na pewno wyglądają lepiej, to jest jakaś allegrowska podróbka d;

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W większości nic się nie dzieje, ale czasami potrafi się niestety zedrzeć i zostaje na paznokciach sam lakier.

      Usuń
    2. Ale w sumie jak tak teraz patrzę to właściwie po paru myciach, prysznicu i myciu głowy paznokcie nadają się do zmycia :(

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.