O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 19 kwietnia 2013

nowość lakierowa ;)

Koło lakierów do paznokci wibo zaprojektowanych przez blogerki chodziłam długo.. Nie jestem wielką fanką lakierów tej firmy,ale w końcu musiałam któryś wziąć-wybrałam ten sygnowany nazwą bloga Oleski o numerze i nazwie 9 peaches and cream.

 I tutaj na paznokciach:

8 komentarzy:

  1. Pięknie się na Twoich pazurkach prezentuje! :) Tylko nawilżaj skórki! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że teraz nie prezentują się za dobrze :( Ale chciałam mimo wszystko pokazać efekt ;)

      Usuń
  2. Ten jest moim zdaniem najładniejszy z całej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ładny, ale jakoś nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest cudny, ale u mnie trzyma się u mnie jeden dzień :/

    OdpowiedzUsuń
  5. skórki, skórki i jeszcze raz skórki - ich obecny stan psują cały efekt, sam lakier ładny niestety bardzo nietrwały u mnie wytrzymał zaledwie jeden dzień

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.