O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 14 kwietnia 2013

nowości kwiecień 2013

Dzisiaj wróciłam do miasta, gdzie studiuję, więc postanowiłam zrobić zakupy przed wyjazdem-głównie w biedronce.

1. Płyn micelarny, be beauty. Podbierałam mamie, teraz kupiłam sama. Bardzo dobry produkt.
2. garnier czysta skóra fruit energy, żel peelingująco-rewitalizujący. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że świetnie pachnie. Co do reszty-zobaczymy.
3. Kolejny raz kupiłam płyn i soczewki na stronie szkla.com. Stronę mogę polecić, przesyłka jest bardzo szybka, w dodatku często jest dzień darmowej dostawy.
4. zestaw pędzli do makijażu z biedronki. Zobaczymy co i jak, zaciekawiły mnie, więc wzięłam.
5. eveline odżywka do rzęs.
6. Tutaj tusz rimmel scandaleyes lycra flex. Szczoteczka jest wielka, jak we wszystkich tuszach z tej serii.
I ostatnia rzecz niekosmetyczna, czyli książki 'kryminalistyka-czyli rzecz o metodach śledczych'. Autorem jest jeden z moich wykładowców, poza tym temat mnie interesuje i nie ukrywam, że są to dla mnie najciekawsze zajęcia w tym semestrze. Na pewno będę miała co czytać, książka ma ok 590 stron.

Poza tym jakiś czas temu mówiłam Wam, że bardzo spodobał mi się program 'whose line is it anyway'. I chodzi mi tutaj o wersję amerykańską. Program jest stary, jednak powraca do telewizji po kilku latach, dokładnie 16 lipca o 20-stej na CW z tego co wiem ;) Na pewno będę czekać, aż pojawi się w internecie, najlepiej z tłumaczeniem.. W każdym razie postanowiłam napisać do obsady z prośbą o zdjęcie z autografem-zobaczymy, czy odpiszą ;) Możecie się śmiać, ale naprawdę się wkręciłam-obejrzałam wszystkie 8 sezonów WLIIA, 18 odcinków inprov a ganza, two man group, odcinek trust us with your life i 2 godzinny wykład Wayne'a na temat improwizacji.

12 komentarzy:

  1. zazdroszczę upolowania pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. co nie pójdę do biedronki, nie mogę dostać tego micela :/

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym sklepie sprzedają soczewki na sztuki?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm widzę że to jakiś szał z tymi pędzlami - muszę sprawdzić sama co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie odżywka do rzęs z Eveline. Świetny pomysł z napisaniem do obsady programu! Daj znać, jak odpiszą, powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas pewnie dam znać co i jak ;) Mam nadzieję, że odpiszą, tym bardziej, że widzę, że niektórzy udzielają się na twitterze itp,chociaż i tak to pewnie czytają specjalnie zatrudnione do tego osoby.. w każdym razie kiedyś pisałam już do Daniela Radcliffe'a (Harry Potter) i dostałam zdjęcie z autografem, także jestem dobrej myśli ;)

      Usuń
    2. Ja też kiedyś do niego pisałam... :D haha! Ale odesłali mi list z powrotem! :(

      Usuń
  6. Nie pogardziłabym książkami, które poruszają tematykę metod śledczych:) Widzę, ze studia okazały się dobrym wyborem. Uczęszczasz na interesujące zajęcia:) Możemy Ci tylko pozazdrościć;)

    Muszę rozejrzeć się za odżywką Eveline, bo kondycja moich rzęs zaczyna mnie przerażać. Wypadają jak szalone. Niebawem moje oko nie będzie miało żadnej ochrony...

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na recenzję tego Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  8. możesz zdradzić co studiujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.