O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 21 kwietnia 2013

pierwszy test zielonego rimmela, nowość i coś dobrego ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jedno z pierwszych użyć nowego tuszu rimmela. W pozostałej części notki coś dobrego ;)
 Jeśli chodzi o nowość to do mojej kolekcji dołączył tonik z garniera. Kupiłam w biedronce za dyszkę.
 Kupiłam sobie też na spróbowanie nowego reddsa.
 I parę dobrych rzeczy. Zamykają nam biedronkę na miesiąc, więc trzeba było się zaopatrzeć ;)
I tutaj mała ciekawostka-czekolada z żelkami. Nigdy wcześniej nie widziałam, więc wzięłam z ciekawości.
 I jeszcze dwie dobre rzeczy ;)

p.s. Nie wiem dlaczego,ale zdjęcia wyświetlane tutaj są mniej wyraźne. Jeśli klikniecie na zdjęcie to na podglądzie są wyraźne.

15 komentarzy:

  1. aaa, chcę taką czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu... Biedronkę mam pod nosem, a takiej czekoladki jeszcze nie jadłam. Trzeba to nadrobić, żegnaj silna wolo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten tonik, całkiem niezly, chociaż już nie używam takich specyfików, przerzuciłam się na hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ten tusz z rimmela :) co do reddsa to smak całkiem całkiem, a ta żelkowa czekoladka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym Reddsie strasznie cierpną mi zęby :D
    A mascara ma piękny czarny kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te chipsy! :)
    Miałam kiedyś ten tonik Garrnier, w porządku był :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ta czekolada z żelkami jakoś nie smakuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Chipsy lubię ale wędzona szynka-spróbuj,coś pysznego :D a orzeszki lubię w panierce cebulkowej :)

    Rzęsy dłuugie ale czemu tak na bok? tak Ci rosną? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem, zawsze je tak maluję d;

      Usuń
  9. czekoladki z żelkami to nawet dla mnie za dużo chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Redds jest średni, jak dla mnie. Nic nie pobije żurawinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żurawina jest rzeczywiście genialna ;)

      Usuń
  11. Masz świetne, długie rzęsy:)

    Tę miśkową czekoladę widziałam u Angel:) Dlaczego zamykają Wam Biedronkę na miesiąc? Planują jakiś remont? Czy przenoszą sklep w inne rejony miasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie jakiś remont, przemeblowanie i nie mam pojęcia co jeszcze d;

      Usuń
  12. super oczy!!! i widać że tusz się sprawdził:) pozdr
    www.siwat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.