O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 13 kwietnia 2013

soczewki kontaktowe b-lens bio z rossmanna

Jakiś czas temu, przy okazji jednej z notek zakupowych pokazywałam Wam soczewki b-lens bio z rossmana.
Nie nazwę tego recenzją, ale chcę napisać o nich kilka słów. Otóż muszę powiedzieć, że na początku obawiałam się zakupu, jak i noszenie soczewek niepochodzących z salonu optycznego, okulistycznego, czy ze sprawdzonej strony, a po prostu z drogerii... 
Jednak okazało się, że soczewki nie okazały się dziełem szatana niszczącym oczy ;) Nosiło się je komfortowo, ostrość i jakość widzenia była dobra, nawet przy bardzo zmęczonych oczach nie było tak źle. Ich stan, jak i komfort nie pogorszył się wraz z czasem noszenia. 
Myślę, że mogę śmiało powiedzieć, że pewnie jeszcze kiedyś je zakupię, szczególnie dlatego, że są tańsze od tych, które zawsze kupuję. Ale podejrzewam, że już do płynu mimo wszystko się nie przekonam i zostanę przy starym, dobrym opti free.

16 komentarzy:

  1. Moja koleżanka nosiła te soczewki i niestety wywołały u niej spore podrażnienie oczu. Dopiero gdy kazałam jej iść do okulisty po normalne soczewki problem minął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm też bym się bała kupić soczewki w drogerii no ale kto wie, może kiedy się skuszę. A jaka jest ich cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ponad 20 zł, 23 czy 24 nie wiem ;)

      Usuń
  3. Ja noszę soczewki FitView 2weeks i je polecam bo są bardzo fajne. a te, które Ty przedstawiłaś niestety nie znam. Pozdrawiam-Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od paru lat noszę biofinity, te z rossmanna to był jednorazowy zakup ;) Chociaż całkiem możliwe, że się powtórzy.

      Usuń
  4. A czy dobrze rozumiem, że jeżeli chciałabym kupić +2,5 to rossman takich nie ma? Bo jedyne 2,5 maja '-' przed cyframi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc na plusy nie zwracałam uwagi, bo sama noszę minusy :( Ale wydaje mi się, że mogli po prostu nie mieć akurat tej mocy. I jeśli w ogóle sprzedają plusy to pewnie dorzucą na półkę za jakiś czas ;)

      Usuń
  5. Hej! Czyli jeśli nosze +2,5 to takich w rossmanie nie dostane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam teraz info na stronie, że mają zakres od -1 do -5, a więc jeśli w ogóle nie mają plusów (chyba, że jednak widziałaś?) to pewnie mieć nie będą :(

      http://b-lens.pl/soczewki/miesieczne-b-lens-bio

      Usuń
    2. No bo ja dzisiaj w ciemno wzielam na prboe 2,5 a potem w domu zauwazylam minusa...

      Usuń
    3. Jeśli masz paragon i nie otwierałaś opakowania to może spróbuj oddać?

      Usuń
    4. Właśnie taki mam zamiar bo nie ruszyłam nic w nich, szkoda tylko, że nie mogę sobie ich kupić...
      Bardzo dziękuje za szybkie odpisanie ;D

      Usuń
    5. Nie ma sprawy, życzę powodzenia w reklamacji ;)

      Usuń
  6. Najważniejsze jest aby dobrze dopasować soczewki do wady, do własnych oczu. W sumie to właśnie odpowiednie dobranie soczewek jest kluczowe, oczywiście firma również robi swoje. Dobrze, że Tobie udało się dobrać je prawidłowo :) Myślę, że wiele osób ma z tym problem, więc fajnie, że o tym piszesz :) Im większa świadomość tym mniej błędów :).

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.