O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 6 maja 2013

AA wrażliwa natura płyn micelarny

Płyn micelarny z serii wrażliwa natura firmy AA kupiłam jakiś czas temu z myślą o demakijażu. Jak się sprawdził? Zapraszam do lektury ;)

Opakowanie niczym nie różni się od innych tego typu produktów. Szkoda, że nie ma pompki albo innego dozownika, ale tak też jest ok. Mieści w sobie 250 ml produktu.
Samego płynu używa mi się naprawdę przyjemnie. Zmywa makijaż twarzy (z oczami jest już nieco gorzej), ma ładny zapach, skóra jest odświeżona i wygładzona-a więc rzeczywiście łączy płyn micelarny z tonikiem.
Ponadto płyn nie podrażnił mi ani twarzy ani oczu (a noszę soczewki), nie spowodował wysypu niespodzianek ani innych skutków ubocznych. Szczerze mówiąc nie znam się zbytnio na składach, ale cieszy mnie, że jest taki krótki.
Gdyby lepiej zmywał makijaż oczu mógłby zostać moim ideałem, ale i tak myślę, że jak mi się skończy to powrócę do niego jeszcze nie raz, bo jest to naprawdę fajny produkt.

6 komentarzy:

  1. Ble, jak z oczami sobie nie radzi, to do niczego! Już chyba wolę BeBeauty z Biedronki nie mówiąc o Biodermie, z przymknięciem oka na cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tego micelka, wygląda bardzo przyzwoicie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, polubiłam biedronkowego micela

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię, to jeden z moich ulubionych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.