O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 16 maja 2013

artdeco

Bazę artdeco kupiłam, bo wiele dobrego o niej słyszałam. Dzisiaj, po testach, należy jej się osobna notka z recenzją.

Opakowanie to czarny, zakręcany słoiczek. Do mnie produkt przyszedł także w kartoniku. Łudząco podobna do tej bazy z wyglądu jest baza kobo..
Konsystencja jest "masełkowata", rozprowadzania bazy nie stanowi problemu.
Natomiast produkt ma dla mnie jeden zasadniczy minus-nie utrzymuje cieni przez cały dzień. Jeśli rozprowadzę ją wcześniej i wklepię jest szansa, że cienie pozostaną na swoim miejscu kilka godzin, ale jeśli zrobię to na szybko 'wcierając' nie ma szans na takie osiągnięcie. Próbowałam ją już nakładać palcem (rozcierając, wklepując, grubszą i cieńszą warstwę), a także pędzelkiem-nakładałam z pudrem i bez.. Na nic, baza uparcie nie przedłuża trwałości cieni na tak długo, jak bym chciała (jedynie w miarę dobrze współpracuje z cieniem w kremie z essence, który mam z jednej z edycji limitowanych). Jest to dla mnie dyskwalifikacja i nie kupię tego produktu ponownie. Nie chcę się zastanawiać w ciągu dnia, czy po 2 godzinach przypadkiem nie mam cienia w załamaniu. Chcę bazy, którą będę mogła rozprowadzić szybko, bezproblemowo i która utrzyma cienie w dobrym stanie przez cały dzień. Zdarza się, że jestem na uczelni od 8 do 16:30, a wtedy także chciałabym się pomalować... Teraz więc cienie lądują na powiekach dość rzadko, a do dalszych testów zamówiłam bazę z daxa, zobaczymy, czy się sprawdzi.
Skład:

P.S. Swoją drogą, jak wiecie, albo i nie, zbliża się kortowiada. Wybiera się może któraś z Was? ;)

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że baza się u ciebie nie sprawdziła. U mnie sprawdza się fenomenalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam bazę z Bell jest tania i jak dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam i byłam zadowolona, ale pod koniec też trwałość zaczęła szwankować :/

      Usuń
    2. tej jeszcze nie próbowałam, ale na razie przetestuję tą z dexa ;)

      Usuń
  3. Ja mam bazę z Hean i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też przestała u mnie działać :( to samo z kobo..

      Usuń
  4. Kiedyś jej używałam i byłam zadowolona, teraz mam Urban Decay, która ma wielki plus - aplikator!

    OdpowiedzUsuń
  5. a dla mnie to ulubiona baza ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.