O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 12 maja 2013

ava acne control demoprogram: maska antybakteryjna i krem na dzień

Kosmetyki pielęgnacyjne, czyli maskę antybakteryjną i krem matująco-normalizujący na dzień z avy kupiłam jakoś przed wyjazdem na studia, a więc dość dawno temu. Dodaję te dwa produkty w jednej notce, bo właściwie nie mam o nich dużo do powiedzenia.

Oba produkty zapakowane są w kartoniki, a po wyjęciu oba to bliźniacze, białe, stojące, odkręcane tubki-w łazience można się pomylić (wybaczcie, że nie mam zdjęcia). Mają po 50 ml i oba, co jest nieco dziwne ważne są tylko 2 miesiące od otwarcia, a w moim przypadku zużycie takiego kremu na dzień jest w takim czasie niemożliwe.

Maska do cery tłustej i trądzikowej, a więc do mojej, jest całkiem w porządku, aczkolwiek nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle swoich maseczkowych koleżanek. Oczywiście poza formą opakowania-wolę tubki od saszetek, wygodniej się mi ich używa, no i nie trzeba latać za chwilę do sklepu po kolejne opakowanie. Na pewno wychodzi też taniej.

W każdym razie maska dość ładnie działa. Cera jest oczyszczona, produkt nie spowodował podrażnień ani wysypu niespodzianek. Nie zanotowałam też ściągnięcia, czy pieczenia skóry. Myślę, że jest szansa, że jeszcze kiedyś trafi do mojego koszyka.

Jeśli chodzi o krem to myślę, że już go więcej nie kupię. Nie chodzi o to, że zrobił mi krzywdę, bo nie-nie spowodował ani wysypu, ani podrażnienia, ani nie czułam dyskomfortu po jego nałożeniu. Ale krem niczym szczególnym się nie wyróżnia-dość dobrze się rozprowadza, nie wysusza, a może nawet nieco nawilża i nadaje się pod makijaż. Problem w tym, że dalej poszukuję idealnego matu przez cały dzień, a tego niestety w tym kremie nie znajduję... No i szczerze mówiąc, 2 miesiące na zużycie 50 ml kremu to dla mnie za mało.

1 komentarz:

  1. chętnie bym wypróbowała maskę, bo moja cera ostatnio się pogorszyła.. póki co walczę Effaclarem Duo i jest nieźle, ale jak się skończy, to pomyślę o zakupie tego cacka:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.