O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 3 maja 2013

czerwień od miss sporty

Moim zdaniem czerwień na paznokciach to klasyka-zawsze wygląda świetnie i elegancko. Dlatego tym bardziej cieszę się, że dostałam na urodziny lakier z miss sporty w takim właśnie kolorze (150) ;)

Opakowanie jest typowe dla lakierów-szklana 'buteleczka' z zakrętką. To niczym się nie wyróżnia.
Jeśli chodzi o dane techniczne to lakieru jest 7 ml, który jest ważny 30 miesięcy od otwarcia. 

Sam produkt jest całkiem w porządku. Na uwagę zasługuje na pewno pędzelek-niby zwyczajny, a jednak malowanie nim to dość szybki i przyjemny proces.
Kolejny plus to możliwość zakończenia malowania na jednej warstwie-oszczędza to czas malowania i czas schnięcia lakieru oraz łatwość zmywania.

Jedyny minus jaki widzę to trwałość. Nie jest zła, bo lakier wytrzymuje 2-3 dni,a potem stopniowo ściera się od końcówek w dół, jednak porównując ją np z rimmelem, który może dotrwać u mnie do tygodnia to wynik jest dość słaby. 

Jednak mimo tego mogę lakier zdecydowanie polecić i myślę, że odkupię gdy mi się skończy (kolor jest naprawdę świetny), a w przypadku lakierów do paznokci zdarza się to u mnie sporadycznie.

Swatche:

12 komentarzy:

  1. dla mnie troszkę za ciemna ta czerwień

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się, że tak powiem, lubuję w czerwieni, ale na ustach ;>
    na razie u rąk nie mam za bardzo CZEGO malować ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś brudna ta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka nauczycielska czerwień, lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, ale nie lubię lakierów tej marki - nie trzymają się u mnie za długo. Tak jakoś 1 dzień :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie bardziej intensywna czerwień byłaby lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go, ale oddałam siostrze, bo potrzebowałam aż 3 warstwy, pierwsza tak prześwitywała, że wyglądało to okropnie jak wyblaknięte palce, ale kolor jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty ;o u mnie wystarczy jedna

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.