O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 10 maja 2013

essence wild craft lipstick 02 rosewood hood

Gdy pojawiła się edycja limitowana essence wild craft do mojego koszyka wpadły 2 lakiery i dwie pomadki. Jedna z nich poszła w świat, natomiast drugą chciałam Wam dzisiaj pokazać i nieco opisać ;)

Opakowanie moim zdaniem jest ładne-czarne, z przezroczystym miejscem, dzięki któremu od razu widzimy, po jaki kolor sięgamy.
Kolor, który posiadam to 02 rosewood hood, czyli piękny, cielisty odcień.
Jedyne, o co na początku się bałam to to, że fabrycznie 'dzióbek' pomadki wystawał poza opakowanie i można było łatwo go uszkodzić, czego na szczęście nie zrobiłam.
Muszę szczerze powiedzieć, że na początku szminki używałam sporadycznie. Jednak od jakiegoś czasu (może miesiąca) maltretuję ją non stop, właściwie przed każdym wyjściem, bo stała się moim ulubieńcem. Szybko i łatwo się ją aplikuje, jest nawilżająca, kolor mimo, że pół-transparentny to zauważalny (ale nie za mocny, co lubię). Poza tym nie podkreśla suchych skórek i nie wchodzi w załamania. 

Może i znika dość szybko, ale jak dla mnie jest to połączenie pomadki nawilżającej i kolorowej, co ostatnio bardzo mi się spodobało i dlatego nie dziwi mnie jej trwałość.
Swatche:
Jeśli zobaczycie ją gdzieś na wyprzedażach to bierzcie śmiało-warto ;)
P.S. Posty dodają się automatycznie, pewnie w czasie gdy to czytacie siedzę gdzieś na uczelni ;d

7 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda na ustach, szkoda że nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w koszyczku wyprzedażowym jej brak, a szukałam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz ją? Chętnie puszczę ją w świat :)

      Usuń
  3. Mam i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest :) bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie Ci w tym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją ale się nie polubiłyśmy :/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.