O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 8 maja 2013

isana woda brzozowa

Jeśli chodzi o wodę brzozową to kupiłam ją z przekonaniem, że zmniejszy przetłuszczanie się moich włosów i nie będę ich musiała myć codziennie.

Niestety muszę z przykrością powiedzieć, że z moimi włosami nie zrobiła nic.. Dam jej jeszcze jedną szansę, najpewniej już w czasie wakacji, ale na prawdę szkoda, bo liczyłam, że mi pomoże.

4 komentarze:

  1. I u mnie nic nie dała ta woda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ją miałam jak była w trochę innym opakowaniu, wtedy działała fajnie- przedłużała świeżość włosów, mogłam co najmniej jeden dzień się wstrzymać z myciem a nakładałam ją nawet w ciągu dnia na skalp i włosy (suche niemyte). Niedawno znów ja kupiłam i coś jest nie tak, mam po niej straszny smalec(!) , włosy jakieś lepkie więc coś chyba pogmerali w składzie bo nie działa tak dobrze jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dzisiaj, mam nadzieję że troszkę pomoże :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.