O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 18 maja 2013

KONKURS NA DZIEŃ MATKI Z RIMMELEM


Hej! ;) Przychodzę do Was dzisiaj z konkursem organizowanym przez firmę rimmel z okazji dnia matki. Do wygrania są 2 zestawy, w skład każdego z nich wchodzi maskara scandaleyes lycra flex, szminka w płynie apocalips oraz lakier do paznokci salon pro. Zdjęcia są przykładowe-pochodzą z mojej prywatnej kolekcji, nagrody zostaną wysłane do Was prosto od Pani Ani ;) i nie mam pojęcia jakie to będą kolory.

ZASADY:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga.
2. Musisz na swoim blogu udostępnić informację o konkursie-najlepiej jeśli będzie to oddzielna notka z linkiem.
3. W komentarzu pod tym postem musisz podać swoje imię, adres email oraz opisać co najbardziej lubisz w stylu swojej mamy oraz za co ją podziwiasz.
4. Konkurs trwa od momentu pojawienia się tej notki (tj. 18.05.2013) do 26.05.2013 (myślę, że to dobry dzień na zakończenie konkursu, a mama nie obrazi się za nieco spóźniony prezent).
5. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jest firma rimmel.



10 komentarzy:

  1. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    banner po prawej stronie pod archiwum bloga www.yesiwantyouback.blogspot.com

    Podziwiam przede wszystkim za to, że dosłownie potrafi wydłużyć dobę, by pogodzić pracę z domowymi obowiązkami i robić niemożliwie wiele rzeczy w ciągu jednej chwili :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Angela M.
    Obserwuję jako Candyyy
    candycookie@interia.pl
    Moja Mami podziwiam za to, że pomimo swej choroby ciągle jest ze mną, chce o siebie walczyć, i świetnie sobie radzi.
    Jako dziecko byłam pod wrażeniem jej pomysłowości, bo zawsze wiedziała wszystko i znalazła wyjście z każdej sytuacji.

    Zaraz udostępnie na pasku bocznym, z odnośnikiem do Twojego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuje jako : Karolina Naj
    2. Udostępniona informacja .
    3. Karolina- ZjadeKar@wp.pl Za co ją podziwiam? Pytanie chodź proste to trudno na nie odpowiedzieć , szczerze nigdy się nad tym nie zastanawiałam ale chyba podziwiam ją za to że nawet po ciężkim dniu spędzonym w pracy w przychodzi do domu gotuje sprząta, rano nie ma oporów aby wstać i uszykować nas do szkoły. W niej znajduję nie tylko "rodzicielke" ale i przyjaciółkę na którą mogę zawsze liczyć . MAMA jest nie do opisania:) Sama chciała bym być taką mamą co wszystko potrafi i nigdy nie narzeka ...

    OdpowiedzUsuń
  4. a jeżeli ktoś nie posiada bloga to może brać udział w konkursie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię: Kasia
    kasjopejaa@gmail.com
    Obserwuję jako: kasiencja
    Notki nie ma, bo nie bloguję za bardzo, ale wspominałam Ci o tym w innym komentarzu ;)

    Jeżeli chodzi o styl mojej mamy, ogromnie podoba mi się to, że jest bardzo elegancka i kobieca; nigdy nie zapomina o biżuterii (której ma niewyobrażalną ilość) i subtelnym makijażu. Do tego doskonale wie, jaki jest mój gust i jej prezenty dla mnie są zawsze trafione - staram się odwdzięczyć tym samym :)

    A podziwiam ją przede wszystkim za umiejętność pogodzenia różnych obowiązków. Dzięki swojej ambicji jest spełniona zawodowo i robi to co lubi, a przy tym zawsze dbała o to, by jej córkom niczego nie zabrakło i mogły wychowywać się w normalnej rodzinie. Podziwiam ją za życiową mądrość, ciepło i cierpliwość do nas wszystkich :) I jeszcze bardziej doceniam, gdy teraz nie mieszkam już z nią na co dzień...

    OdpowiedzUsuń
  6. Maria , 56manka@gmail.com

    W stylu swojej mamy najbardziej lubię jak się mną opiekuje.

    Jest przy Mnie zawsze, gdy Jej potrzebuję,
    Gdy osamotniona po kątach wciąż się snuje.
    Gdy mnie coś boli wciąż mnie przytula,
    Matczyną miłością me serce otula.
    Jest jak nadzieja, której wciąż brakuje,
    Bo Ona jedyna wie co w głębi czuje.
    Wciąż dużo śmiechu mam, gdy chce mnie ubierać,
    O to co mam włożyć, chce się ze mną spierać.
    Jest taka kochana, najlepsza na świecie,
    Kocham ją najmocniej, nie wiem czy o tym wiecie.
    Gdy mam ochotę popłakać w samotności,
    Potrafi to zrozumieć, jest pełna łagodności.
    Za co ją podziwiam ? Za to że jest Sobą,
    Za to ,że jest pełną nadziei, pozytywną osobą.
    Bo nawet gdy dzień ma gorszy, to zawsze się uśmiecha,
    Wciąż martwi się o innych, to jest wielka cecha.
    Od zawsze ją podziwiam, jest dla mnie wzorem,
    Jest moim indywidualnym do wielkości torem.
    Jest moją szczęśliwą gwiazdą na bezkresnym niebie,
    Bo do szczęścia nic mi nie brakuje bo mam Mamo Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. edka767@gmail.com

    Moją mamę podziwiam, że wspaniałe nastawienie do świata. Ilekroć na nią patrzę to się dziwuję, "jak można każdego dnia tryskać tak ogromną ilością pozytywnej energii". Mama to tryskający wulkan energii, która zaraża swoim uśmiechem wszystkich dookoła. Podziwiam jak, jak świetnie ukrywa swoje niezadowolenie, swój ból. Tyle lat mnie już wychowuje, a ja nigdy nie widziałam aby płakała. W stylu mojej mamy najbardziej lubię tą odwagę i emocjonalność. Oddałaby życia za każdego z nas... To kobieta którą podziwiam w każdej sekundzie mojego życia, i proszę stwórcę bym w przyszłości była taka jak ona.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.