O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 22 maja 2013

makijaz i inne

Dzisiaj na zajęcia zmalowałam sobie makijaż paletką sleek snapshots. Co prawda zdjęcia może nie oddają dobrze kolorów, ale w tej notce (KLIK) macie wszystko ładnie zeswatchowane ;) Tutaj pomarańczowy cień stracił na swojej dzikości :( Na całą powiekę położyłam tequila sunset (w rzeczywistości dzika pomarańczka), w zewnętrznym kąciku sunset (określiłabym jako rudy brąz), a w wewnętrznym kąciku jest martini (biały rozświetlacz), chociaż na zdjęciach go nie widać...
Zdjęcie całej twarzy.. Na ustach mam apocalips od rimmela.
 I poszczególne ujęcia oczu.. chociaż na takim ucinaniu i przybliżaniu zdjęcia tracą jakość..







Zdjęcia wyszły jak wyszły, ale uwierzcie, że takie kolory naprawdę podbijają niebieski kolor tęczówki ;)

 Z innych to na początek pokażę Wam moje ulubione lody od wielu sezonów :P biedronkowe libretto i kitkat ;)
 Odebrałam też wydziałową koszulkę na kortowiadę. Wybiera się ktoś z Was?


Poza tym, już z całkiem innej beczki trafiłam na demotach na taki filmik:  
Nie mam pojęcia czemu, ale mi się podoba, koleś mnie rozwala ;)


P.S. przypominam jeszcze raz o konkursie ;) http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2013/05/konkurs-na-dzien-matki-z-rimmelem.html

6 komentarzy:

  1. mam, ale muszę przyznać, że jeszcze nie używałam tej paletki ;) a makijaż ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaz- moje kolorki, bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do konkursu - notka na blogu jest konieczna? bo ja swoich nie za bardzo używam i aktualizuję, tak sobie tylko wiszą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatecznie może być i bez notki

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz w ciepłych odcieniach:) A aparat lubi zjadać kolory;) U mnie czerwona pomadka często przypomina różową szminkę;)

    Taka koszulka stanowi świetną pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super makijaż! mając niebieskie oczy pewnie bardzo często sięgałabym po takie pomarańczowe i rude kolory, super się komponują :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.