O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 11 maja 2013

nowości maj 2013 part 2

Postanowiłam zrobić małe zakupy ;) Tym razem w jednej z drogerii internetowych. Wczoraj dotarła do mnie paczka, więc dzisiaj pokazuję co tam mam fajnego ;)

1. Revlon colorstay. Miałam już starą wersję (zużyłam chyba 2 buteleczki). Kolor 150 jakoś przeszedł, ale był jednak za ciemny, więc razem z nową formułą spróbowałam też innego koloru, oczywiście najjaśniejszego 110 ivory. Martwi mnie to, że jest strasznie różowy, chociaż aparat tego nie wychwycił :( Najwyżej znów wrócę do 150-stki.
Swoją drogą odkąd wycofali rimmela w żelu nie mam porządnie trzymającego się podkładu-nie do zdarcia-na wyjścia, dlatego powróciłam do tego.
 Swatche:


Kupiłam też pędzle hakuro-H54 i H21. Mam H50 i jestem zadowolona, więc tu nie przewiduję wpadki.
 Ostatni zakup pochodzi z biedronki. Mianowicie jest to płyn micelarny bebeauty. Kupiłam na zapas, bo gdzieś przeczytałam, że go wycofują :(

9 komentarzy:

  1. Ja myślę aby dać colorstay jeszcze jedną szansę. Mój odcień mocno sciemniał i musiałam wyrzucić prawie pełną buteleczkę....

    OdpowiedzUsuń
  2. z wycofaniem tego micela to już szał na blogach się zrobił...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie z kolei nie porwał płyn z biedronki. Owszem jest dobry i tani, ale na rynku jest tak wiele płynów i uznałam, że nie warto robić jego wielkich zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety micelarny nam wycofują:((

    ahh..:(
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten odcień zawsze mieszam ze 150, żeby nieco zgasić ten różowo-świnkowy podton, który mało komu pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że będę musiała robić to samo :(

      Usuń
  6. Uwielbiam podkład Revlona :) Cudownie dopasowuje się do kolorytu mojej skóry ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Revlon - kiedyś mój ulubiony podkład..

    OdpowiedzUsuń
  8. revlon colorstay to moj ulubiony podkład ;) ja mam kolor 150 i jest dla mnie idealny, mimo, że mam bardzo bladą twarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.