O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 17 maja 2013

nowości ;)

 Pierwsza nowość jest nietypowa ;) Pamiętacie jak mówiłam, że pisałam do obsady z whose line is it anyway? Dostałam pierwszą odpowiedź ;) Nie mogłam się doczekać aż wrócę do domu i zobaczę od kogo dostałam zdjęcie z autografem..
 Zagadka nie była trudna-zdradziła koperta ;) Oczywistym dla mnie jest, że widząc napis the price is right myślę Drew Carey ;)
 Oto jak wygląda zawartość ;) Aaaaaaaaaaaale fajnie, kurczę, nie mogę się doczekać reszty listów (mam nadzieję, że przyjdą) d;
 Druga nowość jest już kosmetyczna-dostałam od rimmela 2 lakiery z serii salon pro (391 oraz 705). Jeden sobie sama wcześniej kupiłam, więc teraz mam już 3. Obiecuję zamieścić lepsze zdjęcia w przyszłości, chciałam koniecznie dzisiaj dodać tą notkę, więc jakość jest jaka jest.
 Trzecia i ostatnia rzecz to baza cashmere z daxa. Mam nadzieję, że się sprawdzi.

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że baza z Cashmere się sprawdzi! Używam jej jakiś rok i jestem zadowolona, choć ma ona kilka wad. Niedawno nie mogłam przez kilka dni jej znaleźć i panikowałam, ale ją odnalazłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę troszkę zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa bazy Cashmere :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.