O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 21 maja 2013

rimmel 705 na paznokciach

Na początku chciałabym Wam przypomnieć o konkursie, który organizuję z firmą rimmel (http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2013/05/konkurs-na-dzien-matki-z-rimmelem.html). Jeśli jeszcze nie widziałyście notki to zapraszam do przeczytania i wzięcia udziału ;)

A teraz czas na bohatera notki, czy rimmela salon pro 705 reggae splash. Miętę na paznokciach mogłam nosić dalej, ale po tygodniu kolor mi się znudził i postanowiłam wypróbować tą piękną brzoskwiniową pomarańcz ;) Dzisiaj jedynie pokazuję kolor, za jakiś kolejny tydzień, może krócej możecie spodziewać się swatchy trzeciego koloru, który posiadam z tej serii, a dopiero za jakiś czas opublikuję recenzję. Na zdjęciu 3 warstwy. 


5 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Jak będzie ta promocja w Rossmannie, na pewno się na jakiś skuszę. 3 warstwy to jednak dla mnie za dużo, 2 wystarczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jak malujesz, u mnie na niektórych paznokciach 2 nie pokryły bez prześwitów :(

      Usuń
  2. Uroczy :) Ostatnio lubię brzoskwinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna brzoskwinka ;) dziś kupiłam peppermint i mam ochotę na inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.