O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 17 maja 2013

rimmel scandaleyes lycra flex

Rimmel scandaleyes lycra flex to kolejny tusz z rodziny scandaleyes. O ile pomarańczowy średnio przypadł mi do gustu, o tyle ten mi się nawet podoba i na pewno zużyję go do końca.

Opakowanie i szczoteczka jest typowa dla tuszy z tej serii. Kolor opakowania jest wyrazisty-tym razem postawiono na zieleń. Szczoteczka pozostała bez zmian, trzeba jej przyznać, że jest wielka.

Tusz sprawdza się moim zdaniem dość dobrze. Przede wszystkim mamy do czynienia z prawdziwą czernią. Do jego plusów należy zaliczyć to, że nie osypuje się w ciągu dnia, nie kruszy ani nie kseruje na górnej powiece. 
Tusz wydłuża i pogrubia rzęsy, co daje ładny, dzienny efekt. Jednak przy większej ilości może je też skleić, także trzeba uważać, ewentualnie potem jeszcze rozczesać rzęsy inną szczoteczką od tuszu albo grzebyczkiem. Chociaż nie zdarzyło mi się jeszcze tak dramatyczne sklejenie, że musiałam tusz zmywać. Myślę jednak, że dwie warstwy to optymalna ilość.

Zdjęcia/swatche:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.